1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Piękne szkice koncepcyjne Rise of the Tomb Raider ukazują wyjątkowy klimat gry

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Luty 8, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28114
    Polubienia:
    3216
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Po wielkim sukcesie restartu serii traktującej o przygodach pięknej pani archeolog mogliśmy być pewni kolejnego jej powrotu, w jeszcze lepszej formie i z dopracowanymi tymi elementami, których mogło brakować nam w nowej "jedynce".

    Deweloperzy z Crystal Dynamics za pośrednictwem Game Informera pragną jak najbardziej nakręcić nasz hype na drugi epizod perypetii Lary Croft, W tym celu jeden z członków studia udzielił wywiadu redaktorom amerykańskiego pisma, w którym to opowiada o najważniejszej części gry - środowisku.

    Aby poprzeć swoje słowa dowodami Brian Horton przyniósł na rozmowę kilka art worków, pokazujący z jakimi nowymi trudnościami zmierzy się nasza piękność. Góry, śnieg, mroczny las i stare drewniane konstrukcje, to główne elementy zaprezentowane na szkicach.

    Jak powiedział sam zainteresowany jego zdaniem drugim największym bohaterem każdej gry jest właśnie wspomniane środowisko, dlatego też, tym bardziej w przypadku Lary, nie można było pominąć tak istotnej składowej tejże produkcji. Autorzy pragną poprzez odpowiednią zabawę kolorami i światłem wyrazić to co powinno się czuć w takich miejscach.

    Ponadto Rise of the Tomb Raider będzie stawiało na atmosferę i klimat, deweloperzy pragną aby gracz poczuł się jak bohaterka - osamotniony, zaintrygowany. Tajemniczość poznawanych terenów powinna wydobyć z niego chęć poznania tego, co nieznane, a nawet aby bał się tego, co może czyhać za rogiem.

    Patrząc chociażby na art work umieszczony powyżej można mieć skojarzenia z pierwszym Tomb Raider (1996), w którym to takie emocje były na porządku dziennym. Cisza, strach, poczucie tego, że jest się samotnym w bardzo intrygującym, nieznanym nam miejscu. Czy ekipie Crystal Dynamics uda się odtworzyć ten efekt?

    Więcej na temat ich najnowszego dzieła dowiemy się już jutro.


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. bld

    bld XBOX MANIAK Xbox One XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 14, 2013
    Posty:
    1462
    Polubienia:
    473
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Extra że jeszcze będzie na X360 :) będzie czym się delektować ;-)
     
Wczytywanie...

Poleć forum