1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Pierwsza przygoda z konsolą

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez marian1992, Wrzesień 17, 2013.

1. marian1992

marian1992 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Nysa
    Co możecie mi powiedzieć o tej konsoli z tej aukcji? jestem początkujący nie miałem nigdy do czynienia z xboxem 360 zakupiłem go na tej aukcji NOWY XBOX 360 4GB SLIM + RGH + GW 24msc! CORONA v4 (3494282220) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Pisze że ma wgrane rózne rzeczy jak np freestyle dash itp a później pisze że gość wysyła link do paczki z freestyle dashem do konsol bez dysku poczytajcie tą aukcję bo jestem w tym temacie zielony bo mam konsolę z pamięcią 4gb. Więc z tego co rozumiem z tej aukcji ma tylko wgrane rgh? a resztę rzeczy nie? Mam jeszcze drugie pytanie czytałem kilka tematów o konsolach bez dysku z pamięcią 4gb i podobno jak kupi się dysk wewnętrzny a rgh jest zainstalowane na 4gb to na tym wewnętrznym coś trzeba robić zgrywać chyba pliki z 4gb aby chodziło wszystko na tym np 250gb dysku wewnętrzym jak tak to napiszcie co i jak Bo chciałem pograć w gta 5 mam pena 16gb ale z tego co wiem te pliki content z dvd1 nie zmieszczą się na pamięć 4gb i bez dysku wewnętrznego się nie obejdzie, Dziękuję za wypowiedzi i pozdrawiam jak coś niezrozumiale napisałem to napiszcie i poprawię, dodam że nie mam jeszcze tej konsoli w domu tylko