1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Pierwsze porównanie grafiki z Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Sierpień 7, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28096
    Polubienia:
    3214
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Dzisiaj poznaliśmy szczegóły rozdzielczości oraz płynności animacji w Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Wydawca opublikował również materiały, dzięki którym możemy zerknąć na różnice w grafice w najnowszej przygodzie Węża.

    Japończycy opublikowali kilka screenów, które ukazują graficzne różnice w Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Na szczegółowe materiały przyjdzie jeszcze czas przed premierą, ale już teraz możemy zerknąć na ciekawą prezentację.

    Ekipa Candyland zajmuje się przygotowywaniem profesjonalnych porównań i także tym razem twórcy nie zawiedli. Zespół wyłapał kilka istotnych różnic i wszystko zaprezentował na materiale wideo. Jest to na pewno lepszy sposób na dostrzeżenie różnic niż zwykłe screenshoty.



     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. krzys1190

    krzys1190 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 21, 2008
    Posty:
    3467
    Polubienia:
    1235
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    PC > PS4 > XO > X360 > PS3 nic w tej materii się nie zmieni chyba że chmura.. Ale różnica pomiędzy PC a Ps4 jest spora nie spodziewałem się tego z wiadomych względów.
     
  4. barman_2000

    barman_2000 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 3, 2010
    Posty:
    3416
    Polubienia:
    393
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Włoszczowa
    albo moje oczy sa slabe albo ja oprocz wiekszego antyaliaisingu (czy jak tam sie to pisze) i naprawde bardzo bzdurnych detali nie widze tej sporej roznicy, spora roznice to widac miedzy starymi a nowymi konsolami a nie na PC
     
  5. migot

    migot Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Sierpień 3, 2014
    Posty:
    78
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Płeć:
    Mężczyzna
    hmm ciekawi mnie jak bd dzialac werjsa PC ale znajac kojime to postara sie by jego dzielo dzialolo jak najlepiej, chociaz oczywiste ze dla niego priorytetem sa najpierw konsole. Co do XO na oficjalnej stronie konami w tabeli porownania przy XO pisze ze 900p ale nizej w nawiasie cos w stylu ze ostateczna wersja w 1080p to moze jednak dadza rade .

    http://www.konami.jp/mgs5/tpp/jp/products/compare.php5
     
Wczytywanie...

Poleć forum