1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Pierwsze poważne zmiany w Tom Clancy's Rainbow Six: Siege wprowadzą tryb dla hardcorowców

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Grudzień 14, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28173
    Polubienia:
    3226
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Firma przed premierą zapowiedziała, że zamierza wspierać produkcję licznymi bezpłatnymi aktualizacjami. W grudniu studio zajmie się uporządkowaniem dostępnych playlist, jednak zdecydowanie ciekawsze zmiany nadejdą już na początku przyszłego roku.

    Firma postanowiła przygotować „dedykowane zmagania dla hardcorowców”, w których poziom trudności zostanie zdecydowanie wywindowany. Tutaj nie możemy liczyć na łatwe zmagania i spokojną rozgrywkę, ponieważ twórcy chcą zaoferować graczom bardzo rzeczywistą zabawę.

    Ubisoft podkreśla, że Tom Clancy's Rainbow Six: Siege ma być przygotowywany przez graczy dla graczy, więc dokładna lista zmian zostanie jeszcze przedyskutowana ze społecznością, ale możemy mieć pewność, że w nadciągających zmaganiach zostanie zminimalizowany HUD. Autorzy nie zamierzają narzucać zmian, więc wprowadzą na serwery nowe pojedynki i dopiero później – po zebraniu informacji zwrotnych – hardcore trafi do gry na stałe i otrzyma wszystkie niezbędne aktualizacje.

    Podczas takiej zabawy zostaną wyłączone między innymi wskaźniki punktacji, zagrożenia, potwierdzenia zadanych obrażeń, a nawet kill-cam oraz obrys towarzyszy. Są to moim zdaniem ciekawe zmiany, które podniosą poziom trudności i sprawią, że w Tom Clancy's Rainbow Six: Siege naprawdę trudno będzie rywalizować z doświadczonymi zespołami.

    Dobrze, że Francuzi zamierzają rozwijać ten projekt, bo na rynku brakuje takiego podejścia do strzelania.

     
Wczytywanie...

Poleć forum