1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Pierwsze szczegóły na temat Project Human - nowej gry Tomasza Gopa

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez Azur, Kwiecień 5, 2012.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. Azur

    Azur Xbox One Xbox One V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 25, 2010
    Posty:
    2795
    Polubienia:
    470
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Polska
    Tomasz Gop, były pracownik CD Projekt RED i "twarz Wiedźmina", tworzy razem z City Interactive RPG-a o roboczym tytule Project Human. Właśnie poznaliśmy pierwsze szczegóły na jego temat.
    [​IMG]

    Project Human to wspólne dzieło City Interactive, w skład którego od jakiegoś czasu wchodzi Tomasz Gop, i niemieckiego studia Deck13. Gra jest cały czas we wczesnej fazie produkcji, ale właśnie poznaliśmy na jej temat nieco szczegółów.

    Rozgrywka skupiać ma się na umiejętnościach postaci i wynikających z nich postępach, a dynamicznie zmieniająca się fabuła będzie odzwierciedleniem stylu gry i decyzji podejmowanych przez grającego, a także jego wizji i ideologii.

    Na temat fabuły wiemy na razie tylko tyle, że przedstawi wydarzenia rozgrywające się 1000 lat po śmierci boga, którego ciało zmieniło się w pasmo górskie i podzieliło świat na dwie strony o różniących się filozofiach. Gracz będzie musiał lawirować na granicy pomiędzy tymi światami i w końcu opowiedzieć się po jednej ze stron.

    System walki jest inspirowany grami Dark Souls, Kingdoms of Amalur i Batman: Arkham City. Przeciwnicy zostaną zaprojektowani w taki sposób, byśmy mogli rozpoznać ich nie tylko po wyglądzie, ale również po konkretnym i rzucającym się w oczy modelu zachowania.

    Potwierdzone zostało też, iż po ukończeniu gry pojawi się możliwość jej kontynuowania na zasadzie New Game Plus. Premiera Project Human ma się odbyć w drugiej połowie 2013 roku.

    Źródło: Gamezilla.pl

    Azura: Zapowiada się interesująco...
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. MrDraiger

    MrDraiger V.I.P V.I.P XBOX MANIAK

    Dołączył:
    Sierpień 19, 2009
    Posty:
    2859
    Polubienia:
    334
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Inowrocław
    Tomek Gop wyjaśnił swoją rolę w produkcji tego RPG. Niemieckie studio Deck 13, znane między innymi z dzieła o nazwie Venetica, wnosi do projektu wieloplatformowy silnik gry. Zajmie się też grafiką, szczegółami fabuły i projektowaniem lokacji. Zadaniem polskiego twórcy jest natomiast opracowanie ogólnej koncepcji tytułu oraz dokładne zaplanowanie modelu rozgrywki. Tomek daleki jest od pomysłu stworzenia kolejnego Wiedźmina. Nie zamierza też konstruować otwartego świata wzorem Skyrima. Chętnie opowiada za to, z jakich gier czerpie inspirację.

    „Najważniejsze dla mnie gry ostatnich lat, czyli zarazem te, przy których spędziłem najwięcej czasu i najlepiej się bawiłem, to Borderlands, Demon’s Souls i Dark Souls oraz seria S.T.A.L.K.E.R. Każda z nich miała wpływ na to, co chcę widzieć w naszej produkcji. W S.T.A.L.K.E.R.-ze mamy świetnie rozwiązaną eksplorację świata. Demon’s Souls i Dark Souls wnoszą doskonały model walki. Borderlands ma zaś idealne drzewko rozwoju umiejętności bohatera. Mam w tej grze chyba z sześć wymaksowanych postaci – każdą inną! Dlaczego nie chcemy sandboksa w typie Skyrima? Bo chcemy mieć większą kontrolę nad tym, jak świat otwiera się przed graczem, choć możliwe będzie też ponowne odwiedzanie zbadanych już miejsc. Chciałbym, żeby w każdej lokacji znajdował się przynajmniej jeden sekret do odkrycia. Stąd decyzja o zamkniętej konstrukcji otoczenia. Ale też nie tak zamkniętej jak w przypadku Wiedźmina.”
    Walka z Dark Souls, ale z rozsądniejszym stopniem trudności? Niewykluczone.

    Projektant zapowiedział też, że największą przyjemność płynącą z zabawy upatruje w prowadzeniu postaci o wybranym przez siebie profilu – w dostosowywaniu jej umiejętności, opracowywaniu strategii wykorzystującej jej mocne strony i kompletowaniu właściwego dla niej ekwipunku. Skoro zaś o uzbrojeniu mowa, to twórcy noszą się z zamiarem zaimplementowania w grze systemu pozwalającego na tworzenie własnych przedmiotów. Wszystko po to, by gracz poczuł się wygodnie w skórze prowadzonego przez siebie bohatera. Kiedy zaś już się z nim zżyje, nie będzie musiał się z nim rozstawać z końcem rozgrywki. Przewidziany jest bowiem tryb „Nowa gra+”, w którym nasza dopieszczona i wychuchana postać przeniesie się z powrotem na początek całej przygody, nie tracąc ekwipunku i zdolności.
     
  4. scorpion22

    scorpion22 Banned

    Dołączył:
    Czerwiec 4, 2011
    Posty:
    442
    Polubienia:
    24
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    brzmi interesująco :) Polak potrafi więc gra może wypalić.
     
  5. OPTIM xD

    OPTIM xD Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 25, 2010
    Posty:
    248
    Polubienia:
    16
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    ŁDZ
    Brzmi to dość ciekawie. :)

    Ostatnio nasi rodacy błyszczą w świecie gier komputerowych/konsolowych.
     
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum