Pierwsze Uruchomienie i kilka pytań .

Altman1992

Świeżak
Świeżak
Witajcie ;]
W piątek zakupiłem xbox'a 360 slim 4GB i właśnie jutrzejszego dnia mam odebrać przesyłkę .
Zastanawiam się nad pierwszym uruchomieniem i mam kilka pytań do was z tego zakresu , jestem totalnie zielony jeśli chodzi o temat konsoli.
A mianowicie :
Muszę utworzyć jakiś profil gdy po raz pierwszy uruchomię konsolę ? Jest to skomplikowane ? Czy wymagane jest połączenie z internetem ?
Mam neostradę 2mb/s ADSL taki modem biały i czy gdy wyjmę przewód podłączony do tego modemu i podłączę go do konsoli to połączy mi się prawidłowo z siecią ? Czy trzeba wykonać jeszcze jakieś operacje jeśli tak to jakie ?

Z góry dziękuje .
 

tomek147-13

Użytkownik
Użytkownik
modem masz do usb w kompie podłączony? Jeśli tak to kup kabel ethernet i od kompa przeprowadź do xboxa, uruchom połączenie na kompie i wtedy bedziesz mial neta. Ustawianie sieci włącza się na początku;p
 

xAmpeGx

Banned
zakładanie profilu masz na starcie xbox'a jest niewiarygodnie poste :) możesz oczywiście odrazu założyć profil xbox live gold na miesiąc za darmo (masz tak na 3 profile), internet 2mb powinien być dobry :) wystarczy że podłączysz do xboxa kabel ethernet zresetujesz modem (wyłącz i włącz) i włączysz xboxa i jesteś w xbox live ;)
 

Altman1992

Świeżak
Świeżak
Zgadza się mam podłączony do USB . Czyli potrzebuje kabla , w takim razie trza się zaopatrzyć :D
Przypomniało mi się jeszcze jedno pytanie , czy za pomocą kabla wizyjnego AV podłącze konsole do monitora LCD ?
 

xAmpeGx

Banned
jasne, jedyne czego potrzebujesz to przejśćiówka, nazywa się BIG BEN to taki kabel w którym masz wejście do xbox'a i potem nie masz chinchy tylko wejscie do kabla od monitora :)
 

Altman1992

Świeżak
Świeżak
ho ho to chyba na allegro będe musiał zrobić większe zakupy w dziale z kablami :D
 

xAmpeGx

Banned