1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Pierwszy gameplay z Dark Souls II już dostępny! Dwanaście minut prosto z gry!

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez MrDraiger, Kwiecień 10, 2013.

  1. MrDraiger

    MrDraiger V.I.P V.I.P XBOX MANIAK

    Dołączył:
    Sierpień 19, 2009
    Posty:
    2859
    Polubienia:
    334
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Inowrocław
    Twórcy przedstawiają pierwsze fragmenty rozgrywki z Dark Souls II, omawiając zmiany w mechanice zabawy oraz prezentując nowe lokacje, przeciwników i system walki.

    [​IMG]

    Dark Souls II, które zostało oficjalnie zapowiedziane w grudniu ubiegłego roku podczas gali Video Game Awards 2012, doczekało się wówczas efektownego trailera. Niedługo później pokazano galerię grafik koncepcyjnych oraz ujawniono kilka interesujących szczegółów (i tutaj). Dopiero po kilku miesiącach Namco Bandai i From Software zdecydowali się pokazać grę w akcji. Gameplay trwa aż dwanaście minut - zobaczcie:

    [video=dailymotion;xywkkr]http://www.dailymotion.com/video/xywkkr_dark-souls-2-ign-gameplay-reveal-12-minute-demo_videogames?search_algo=2#.UWZRDsqvOlg[/video]

    Jak wynika z powyższego materiału, przeciwnicy w Dark Souls II będą zachowywać się często nieprzewidywalnie i pojawiać się naprawdę niespodziewanie (np. jeden z monstrualnych wrogów rozwala ścianę, by zaatakować naszego bohatera) - nie odniosłem wrażenia, by oponenci sztywno stali na wyznaczonych miejscach, raczej poruszają się po określonych obszarach.

    Wydaje się, że Dark Souls II jest grą nieco bardziej dynamiczną od poprzedniczki. Nie tyle mam na myśli samą walkę, choć nią poniekąd również, ale inne elementy - ognisko odpala się znacznie szybciej, otwieranie drzwi nie trwa już tak długo.

    Nie mogło zabraknąć oczywiście charakterystycznego dla serii napisu YOU DIED. W grze Dark Souls II będziemy ginąć często i na wiele sposobów. Nie tylko bezpośrednio z rąk przeciwników, ale także w wyniku np. zawalenia się mostu, co spowodowane jest agresywnym zachowaniem smoków przelatujących nad nim. Warto dodać, że jednych z nowych przedmiotów będzie pochodnia, którą rozpalimy, by móc przejść naprawdę mroczną lokację.

    Autorzy, o czym wspominano już wcześniej, ogromną wagę przywiązują do grafiki w Dark Souls II oraz, jak się teraz okazało, fizyki - system zniszczeń prezentuje się świetnie i ma bezpośredni wpływ na rozgrywkę. Gra zawiera zmienne warunki atmosferyczne - pojawia się między innymi wiatr. Natomiast oprawa wizualna, cóż, wygląda fenomenalnie.

    Na koniec należy uspokoić wszystkich fanów Dark Souls. Druga część nie będzie łatwiejsza. Ma być bardziej zrozumiała, by niedzielni gracze również mogli spróbować swoich sił. Ale nie kosztem poziomu trudności. Fabuła, której kluczowym elementem będą smoki, nie zostanie podana na tacy, lecz będzie rozrzucona po świecie gry. Zatem ponownie nie tylko skupimy się na walce, ale i na odkrywaniu historii poprzez przeprowadzanie dialogów z NPC-ami oraz czytanie opisów przedmiotów.

    Dark Souls II zmierza na konsole Xbox 360 i PlayStation 3 oraz PC. Poniżej znajdziecie także wideo, w którym twórcy gry odpowiadają na pytania.

    Everything You Want to Know About Dark Souls 2 - IGN Video

    Źródło: gram.pl

    Masakra, chyba się szykuje sequel idealny, rdzeń gry, mechanika pozostała niezmieniona, zaimplementowane usprawnienia i urozmaicenia, więcej tego samego, w to mi graj!
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Remix27

    Remix27 Banned

    Dołączył:
    Luty 13, 2013
    Posty:
    1038
    Polubienia:
    127
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Nie Pamietam
    Super by bylo w jezyku pl i oby nie byla tak trudna jak 1.
     
  4. Azur

    Azur Xbox One Xbox One V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 25, 2010
    Posty:
    2795
    Polubienia:
    470
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Polska
    Video niedostępne...
     
  5. MrDraiger

    MrDraiger V.I.P V.I.P XBOX MANIAK

    Dołączył:
    Sierpień 19, 2009
    Posty:
    2859
    Polubienia:
    334
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Inowrocław
    A to przepraszam najmocniej, sam wkleiłem z youtube filmik zamiast z IGNu bo wczoraj ten odtwarzacz doprowadzał mnie do białej gorączki
     
  6. danio040

    danio040 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 5, 2010
    Posty:
    143
    Polubienia:
    7
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    @Remix27
    Ta gra ma być trudna i powinna być jeszcze trudniejsza niż poprzedniczka.
     
  7. Tieu

    Tieu Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 8, 2009
    Posty:
    1258
    Polubienia:
    50
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Miasto:
    Zagan, Polska
    Wygrałeś nagrodę, za najbardziej głupi komentarz w 2013r. GRATULUJEMY!

    Jak Dark Souls ma być ŁATWIEJSZE?! Ja bym chciał, żeby jeszcze trudniejsze było. Kocham gry, które karzą za najmniejsze błędy :)
     
    1 osoba to lubi.
  8. MrDraiger

    MrDraiger V.I.P V.I.P XBOX MANIAK

    Dołączył:
    Sierpień 19, 2009
    Posty:
    2859
    Polubienia:
    334
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Inowrocław
    @Up ale bossowie mogliby zadawać ciut mniej obrażeń, a nie, że padasz na hita :/
     
  9. klik34

    klik34 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 20, 2012
    Posty:
    50
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    @Up To akurat jest bardzo dobre. Jesteśmy tylko zwykłym szaraczkiem więc w starciu z sześciometrowym gigantem powinniśmy się łamać jak zapałki po uderzeniu :D
     
Wczytywanie...

Poleć forum