1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Pierwszy X360 - kilka pytań.

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Sendro, Listopad 17, 2014.

1. Sendro

Sendro Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Warszawa
    Cześć, na wstępie chciałbym zaznaczyć, że jestem całkowicie "zielony" w sprawach konsol. Zakupiłem dzisiaj XBOX'a 360 Elite Jasper LT 3.0 z wgranym RGH. W związku z tym mam parę pytanek ;)

1) Czy do konsoli będę miał możliwość podłączenia dysku SSD Crucial MX100, aby zczytywać z niego kopie gier ? Jeśli tak to co muszę dokupić, żeby to hulało lub co zmodyfikować (bo XBOX chyba nie ma wejścia SATA(?)).

2) Czy dobrze postąpiłem wybierając konsolę z RGH, czy lepiej byłoby zakupić nieprzerabianą konsolkę ? :p

3) Wgrywanie gier - no właśnie, czy wgrywanie gier i innych różności będzie wymagało za każdym razem odłączania dysku od XBOXa i podłączania go spowrotem do komputera?

To chyba wszystko ;) Z góry dzięki za odpowiedzi,
    Pozdrawiam.

2. Lotnik421 Xbox One

3. ROBI772

ROBI772 RGH Użytkownik

Polubienia:
    606
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    PZL
    1) Możesz go podłączyć, jesli masz RGH to wystarczy że go sformatujesz na format FAT32. Jeśli masz to musisz rozkręcić tą obudowe i włożyć tam ten dysk, a jeśli nie masz to musisz takie coś kupić.

2. To już zależy od Ciebie :)