1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Pion czy Poziom ?

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez Azaroth94, Lipiec 28, 2009.

  1. Azaroth94

    Azaroth94 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 18, 2008
    Posty:
    33
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Witam czytałem Faq i to mnie zaciekawiło piszę ze lepiej mieć poziomo.
    Więc ustawiłem poziomo a po 2 godzinach gry xbox był b.ciepły.
    Jest jakiś sposób ? jak go najlepiej postawić ?
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. igorro

    igorro Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 2, 2008
    Posty:
    1025
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Duzo osób twierdzi ze stawiając pionowo masz lepsze chłodzenie ale płyty się trochę mogą czasem porysować a poziomo to gorsze chlodzenie plyty sie nie rysuja.
     
  4. PL Leito PL

    PL Leito PL Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 22, 2009
    Posty:
    5
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Bydgoszcz
    Moja konsola stoi pionowo i wszystko gra
     
  5. Bis

    Bis Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 22, 2009
    Posty:
    372
    Polubienia:
    28
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    moja stała z początku poziomo na koreczkach żeby była wentylacja dobra, a teraz stoi pionowo i mam wrażenie że jest ciut chłodniejsza
     
  6. Jacław

    Jacław V.I.P V.I.P Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Kwiecień 1, 2009
    Posty:
    523
    Polubienia:
    192
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    No to mamy 2 poziomy:p

    Co do tematu mój Xbox stoi pionowo, ale myślę, że nie ma to znaczenia w końcu jest zaprojektowany do ustawienia w 2 różnych pozycjach. Jak ma paść i tak padnie. Mój akurat jest w pionie bo zajmuje mniej miejsca i mogłem go dzięki temu ustawić tam gdzie mi najbardziej pasowało.
     
  7. igorro

    igorro Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 2, 2008
    Posty:
    1025
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Juz poprawiłem.:D
     
  8. XBOX-M4ST3R

    XBOX-M4ST3R Pomocnik Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 24, 2009
    Posty:
    833
    Polubienia:
    69
    Punkty za osiągnięcia:
    28
  9. gumis

    gumis Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 7, 2007
    Posty:
    127
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Ja mam postawieony na pozion i podłożone platiki (pod konsolą, małe plastiki porostawianw w czterech kątach) i mam poprawione chłodzenie... Bo jak konsola stoi pionowo to nie wsysa tak powietrza dobrz, bo konsoła ciągnie powietrae od tej strony gdzie są nóżki. a jak leże (poziom) to grzeje się szybciej cpud konsoli czyli też gdzie ma nużki ale lepiej wsysa powietrze... Doradzam podkładać coś małego pod konsole i jest lepsze chłodzenie...
    Testowałem z kumplem on nic nie mał podłożonego i szybciej mu sie grzała, a ja mam podstawione i moge grać i grać...

    Polecam sprawdzone działa...


    Pomogłem kliknij [​IMG]
     
  10. obcy33

    obcy33 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 3, 2008
    Posty:
    616
    Polubienia:
    11
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Grudziądz/Świecie
    czytałem artykuł że w starszych modelach kiedy pasta była słabej jakości w momencie jak konsola stała w pionie, to pod wpływem temperatury wypływała z układu pod wpływem grawitacji co przyczyniało się do szybszego popsucia konsoli. a w pionie możesz postawić faktycznie na jakis kapslach lub czymkolwiek co będzie dawało większy prześwit i lepiej odprowadzać będzie ciepło
     
  11. zary

    zary Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 26, 2008
    Posty:
    242
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Wałbrzych
    Ja miałem pionowo i poziomo ale teraz mam poziomo dużej różnicy nie widziałem. Jeżeli masz mało miejsca ustaw go pionowo jeżeli dużo poziomo.
     
  12. <AssassiN>

    <AssassiN> Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 1, 2009
    Posty:
    140
    Polubienia:
    5
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Opoczno
    W tym wszystkim chodzi o to ze plyta glowna pod wplywem cipla staje sie ciut plastyczna. Radiator na CPU lub GPU dokladnie nie pamietam (ten wiekszy) troche wazy. I jezeli konsola stoi w pionie to ten radiator pod wplywem grawitacji moze spowodowac wygiecie sie plyty glownej. Prowadzi to do odklejenia sie CPU lub GPU lub pekniecia lutow. To bylo glowna przyczyna psucia sie pierwszych wersji xboxa 360, wiadomo ze teraz wyszedl Falcon i Jasper, ktore wydzielaja mniej ciepla ale wciaz to robia. Dlatego mi sie wydaje, ze lepiej zapobiegac niz leczyc. Moja konsola (Falcon) stoi w poziomie na 2 ladnie oszlifowanych deseczkach.
     
  13. krisr77

    krisr77 Pomocnik Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 19, 2008
    Posty:
    3274
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Warszawa
    ok z tego co pamietam temat juz wielokrotnie walkowany. zamykam
     
Wczytywanie...

Poleć forum