1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Pisanie gier na PS4 łatwiejsze niż na XONE? - głos zabrali autorzy Bladestorm: Nightmare

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Marzec 6, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28151
    Polubienia:
    3224
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Ciekawe informacje napływają do nas ze strony Tecmo Koei. Deweloperzy Bladestorm: Nightmare wypowiedzieli się w ostatnim wywiadzie dla GamingBolt na temat produkcji tej gry akcji. Okazuje się, że twórcom trochę łatwiej szło tworzenie gry na PS4.

    Akihiro Suzuki z Tecmo Koei wypowiedział się na temat powstawania Bladestorm: Nightmare na PS4 i XONE. Okazało się, że twórcy nie napotkali większych przeszkód w trakcie produkcji. Okazuje się, że pisanie gry na PS4 było jednak "trochę łatwiejsze".


    "Choć obie nowe konsole są przyjazne dla deweloperów, to mogę powiedzieć, że tworzenie Bladestorm: Nightmare na PS4 było w naszym przypadku chyba trochę łatwiejsze. (...) W trakcie ery PS2 i PS3 priorytetem dla nas był framerate. Musieliśmy się upewnić, że gra działa w 60 klatkach na sekundę - to był standard, którego od nas oczekiwano. Nie możemy jednak dzisiaj narażać ogólnej wizualnej ekspresji nowych gier. Dlatego dzisiaj framerate nie jest dla nas tak ważny, jak kiedyś. (...) Jeśli mamy wybierać stałe 60 klatek na sekundę czy wysoką rozdzielczość, to wybieramy mimo wszystko wyższą rozdzielczość".


    Bladestorm: Nightmare trafi na rynek w wersji na PS4 i XONE jeszcze w tym miesiącu. Z tony wypowiedzi dewelopera wynika, że na 60 fps nie mamy co liczyć. Miejmy nadzieję, że na obu platformach dostaniemy chociaż natywne 1080p.



     
Wczytywanie...

Poleć forum