1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

PlatinumGames otworzyło drzwi swojego studia

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Kwiecień 2, 2016.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28042
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]


    27 marca PlatinumGames z okazji swojego dziesięciolecia otworzyło drzwi do biura i zaprosiło fanów do odwiedzenia siedziby developera. Wizytujący mieli okazję zobaczyć proces powstawania Scalebound jak i obejrzeć demko na goglach VR.

    PlatinumGames jest jednym z najbardziej szanowanych studiów developerskich. Jeszcze za czasów, gdy istniało Clover Studio, jego pracownicy stworzyli świetnego Viewtiful Joe oraz prześliczne Okami. Gdy koniczynkę zamknięto, a większość jej pracowników przeszło do nowo utworzonego PlatinumGames ekipa wyspecjalizowała się w tworzeniu szybkich, pełnych akcji, szalonych gier w stylu Bayonetty, Vanquisha czy Metal Gear Revengeance.

    Dziesięć lat minęło od stworzenia tego studia, i z tej okazji pracownicy postanowili zaprosić do siebie grupkę ludzi by Ci mogli porozmawiać z developerami i zobaczyć jak powstaje ich nowa gra - Scalebound. Dodatkowo mieli okazję podejrzeć dokładne modele 3D smoka z gry przy użyciu gogli VR.

    [​IMG]

    Nie należy jednak spodziewać się, że Scalebound będzie grą dostępną dla wirtualnej rzeczywistości. Demo zostało przygotowane tylko na potrzeby rocznicy, a developer nie ma w planach stworzenia gry dla VR.

    Oprócz tego, goście mogli obejrzeć jak wygląda proces tworzenia najnowszej gry PlatinumGames. Mogli się dowiedzieć, że proces tworzenia szczegółowego modelu do gry trwa od dwóch do trzech tygodni. Po tym całość zostaje zanimowana, uwzględniając takie szczegóły jak ruch dolnej partii ciała smoka przy poruszaniu ogonem. Po tym model jest wrzucany do silnika, a efekty graficzne takie jak ogień czy światło są aplikowane przy użyciu Cascade Editor czwartej wersji silnika Unreal Engine 4.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

     
Wczytywanie...

Poleć forum