1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

PlayStation 3 nie radzi sobie z Mass Effect 3

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez Azur, Marzec 8, 2012.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. Azur

    Azur Xbox One Xbox One V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 25, 2010
    Posty:
    2795
    Polubienia:
    470
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Polska
    [​IMG]

    Średnio 30 klatek na sekundę i częste spadki nawet do niegrywalnych 20? Tak działa Mass Effect 3 na PlayStation 3. Posiadacze Xboksów 360 problemów nie mają.

    Problemy z płynnością pojawiały się już w przypadku wersji demonstracyjnej. Gracze mieli jednak nadzieję, że BioWare coś z tym jeszcze zrobi. Okazało się jednak, że wersja demonstracyjna reprezentowała skończoną już wersję gry. Nic więc dziwnego, że szybko pojawiły się głosy, że Mass Effect 3 na PlayStation 3 zwalnia na otwartych przestrzeniach nawet do 20 klatek na sekundę. To za mało, by cieszyć się płynną grą.

    Problemów z płynnością nie mają natomiast posiadacze Xboksów. Wersja na ich konsolę zdaje się być znacznie lepiej zoptymalizowana. A premiera gry już dziś...

    Via: Gamezilla
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Jechu

    Jechu V.I.P V.I.P XBOX MANIAK Użytkownik Game Master PSforum.pl

    Dołączył:
    Luty 2, 2009
    Posty:
    3910
    Polubienia:
    91
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    z Syreniego Grodu
    To samo było z demem i ME2. Widać BioWare nie radzi sobie z programowaniem na ps3 i śmieszny tytuł tego tematu, bo jeśli jakaś gra kiepsko działa to nie wina sprzętu, a programistów :p
     
  4. Azur

    Azur Xbox One Xbox One V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 25, 2010
    Posty:
    2795
    Polubienia:
    470
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Polska
    Winna jest tutaj architektura PS3 a nie programistów, a dokładnie Sony oraz IBM. To oni opracowali tą toporną architekturę, do Bioware nie można mieć pretensji, zresztą to nie pierwszy taki przypadek z PS3 ;)
     
  5. Krawol

    Krawol Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 25, 2010
    Posty:
    1001
    Polubienia:
    114
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Warszawa | Otwock
    Zgadzam się wyżej :) zrobił sony coś mocniejszego i nie do ogarnięcia :(

    wrócił bym do xboxa ale muszę jeszcze kilka excluziwów przejść :) na ps3
     
  6. tommyw200

    tommyw200 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 12, 2009
    Posty:
    155
    Polubienia:
    14
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    O ludzie.. Powiedziałbym coś tym kolegom wyżej , ale się powstrzymam. PS3 ma podobne podzespoły do Xbeki-nawet może lepsze. Według mnie po prostu "olali" wersję PS3 i szlifowali wersję na X360. Ja sam mam Xbekę , ale potrafię przyznać , że po prostu PS3 jest lepsze. Pogódźcie się z tym. Amen.
     
  7. QwerTaj

    QwerTaj V.I.P V.I.P

    Dołączył:
    Lipiec 20, 2009
    Posty:
    2052
    Polubienia:
    235
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Ostróda
    O to chodzi, że aż 'za dobre' i ciężko je ogarnąć.
     
  8. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5423
    Polubienia:
    1669
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    Nie pozostaje Nam nic innego niż cieszyć się, że "nie zrywa" na Xboxie:D

    Czasami i tak się zdarza, że coś na konsoli przytnie taki już los :D
     
  9. MrDraiger

    MrDraiger V.I.P V.I.P XBOX MANIAK

    Dołączył:
    Sierpień 19, 2009
    Posty:
    2859
    Polubienia:
    334
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Inowrocław
    Na pewno... pograj w grę z zamkniętymi 30 klatkami i 60 klatkami na sekundę, na prawdę to jest "jeden ch..." ? Różnica w płynności jest ogromna. Przecież pół roku temu szedł flame że MW3 jest lepsze o wiele od BF3 bo ten pierwszy chodzi w 60fps a to bardzo ważne i takie tam...
     
  10. Touch!

    Touch! V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 15, 2010
    Posty:
    3145
    Polubienia:
    9
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Warszawa
    Kolejne fanboyskie zapedy beda odpowiednio nagradzane, takze radze przemyslec swoje wypowiedzi.

    Watpie, zeby naprawili to patchami, gdyz juz duzo wczesniej wiedzieli, ze tak bedzie chodzila ta gra. No chyba, ze nie mieli czasu tego naprawic z powodu goniacych terminow.
     
  11. Bis

    Bis Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 22, 2009
    Posty:
    372
    Polubienia:
    28
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Zamiast domu jak M$, Sony zbudowało labirynt. Bo chcieli być o jedną cegiełkę więksi.
     
  12. bembenos

    bembenos V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 27, 2009
    Posty:
    707
    Polubienia:
    51
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Weź człowieku wróć może na lekcje polskiego i poczytaj sobie słownik. Najlepiej naucz się go na pamięć :)

    @temat: Nieładne posunięcie BW, na pewno mieli świadomość tego problemu a mimo to wypuścili grę. Może tak jak ktoś wspomniał tylko termin ich gonił i będzie patch.
     
  13. cptMichaaX

    cptMichaaX XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 28, 2010
    Posty:
    1146
    Polubienia:
    57
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Miasto:
    Ropczyce
  14. Maniak123

    Maniak123 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 11, 2009
    Posty:
    146
    Polubienia:
    6
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Aha jeszcze dodam od siebie ze konsole maja podobne bebechy ale Sony ma lepszych programistow i studia ktore tworza gry,takze ja sie nie kloce o hardware tylko o gry:)
     
  15. akir

    akir Xbox One Xbox One V.I.P Pomocnik Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Grudzień 23, 2008
    Posty:
    12080
    Polubienia:
    1068
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Bielsko-Biała
    Piszac kato nie konto, no sory...
    Analfabetyzm

    Wyjda patche i będzie poprawa płynności animacji.

    Wysłane z mojego LG-P500 za pomocą Tapatalk
     
  16. Jechu

    Jechu V.I.P V.I.P XBOX MANIAK Użytkownik Game Master PSforum.pl

    Dołączył:
    Luty 2, 2009
    Posty:
    3910
    Polubienia:
    91
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    z Syreniego Grodu
    Co ma do tego architektura? Jakoś studia Sony potrafią ją okiełznać i zobacz jak gry wyglądają, a spadki animacji to ewenement. Jak czegoś nie umiem to się za to nie biorę.
    Jakby BioWare się skupiło na optymalizacji, a nie dotrzymaniu terminu to by gra działa lepiej, a tak jest kolejna beta dostępna w sprzedaży.
     
  17. Azur

    Azur Xbox One Xbox One V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 25, 2010
    Posty:
    2795
    Polubienia:
    470
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Polska

    Jechu...

    Studia "wewnętrzne" Sony robią gry tylko na konsolę Sony. Nie sądzisz że było by głupio gdyby robili złe gry tylko na jedną platformę ?
    Bioware tymczasem jest uzależnione od wydawcy "EA" krowa mleko daje, krowa wymaga. Biedne Bioware robiło gry na 3 platformy, więc miało prawo coś spieprzyć nie ?
    terminy goniły oraz trudna architektura konsoli PS3... Więc nie porównuj studia które robią gry tylko na PS3 do studia które robi gry na wszystkie platformy, mija się to z celem...
    Z twojego toku myślenia wychodzi na to że ME3 powinien się nie pojawić na Ps3, Ciekawe kto by na tym ucierpiał :)
     
  18. Maniak123

    Maniak123 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 11, 2009
    Posty:
    146
    Polubienia:
    6
    Punkty za osiągnięcia:
    18
  19. Jechu

    Jechu V.I.P V.I.P XBOX MANIAK Użytkownik Game Master PSforum.pl

    Dołączył:
    Luty 2, 2009
    Posty:
    3910
    Polubienia:
    91
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    z Syreniego Grodu
    Bo nie powinien, albo powinni wydać rok później jak ME2 i żeby był sprawny. Tylko teraz developer wali to w jakim stanie wyda grę, byle skasować $$, a ucierpiał by wydawca, bo kto by chciał to przeszedł by ME3 na innej platformie. Poza tym co to za moda, żeby bronić studia, które nie potrafią czegoś zrobić dobrze. Jakbyś fachowca zatrudnił i by odwalił fuszerkę to też byś to olał, bo ma inne zlecenia, a winę zwalił na materiały i narzędzia?
     
  20. Azur

    Azur Xbox One Xbox One V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 25, 2010
    Posty:
    2795
    Polubienia:
    470
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Polska
    Bronić nie bronię bo masz prawo narzekać, ponieważ jesteś posiadaczem PS3 i mnie ten problem nie dotyczy bo gram na PC jak wiesz, tylko dałeś złe porównanie względem developerów wewnętrznych Sony.
     
  21. Tofik504

    Tofik504 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 8, 2010
    Posty:
    155
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Gry multiplatformowe na PS3 wygladają gorzej niż na X360 co potwierdza np. RED dead Redemption.

    A to dlatego bo Japończycy chcieli być bardzo mądrzy i zobili procesor CELL którego ogarniecie jest bardzo trudne (siedem rdzeni, jeden rozdziela komendy na reszte co powoduje problemy z synchronizacją wyników obliczeń) i niektóre studia nie daja rady (np.Metro2033 niewyszło na PS3 by silnika gry niedało sie zmusic do pracy z PS3). Wiec Sony wypuszcza masę ex'ów aby przyciągnąć graczy do siebie bo raczej kupic PS3 dl grania w gry multiplatformowe to głuota bo za ta samą cene dostajeny produkt gorszy niż na pozostałych platformach. Druga sprawa jest taka ze wraz z wejściem na rynek PS3 miało uboga bazę gier...(znowu zasługa CELL'a który jest tak skomplikowany zę Toshiba która opracowało go z Sony nigdzie go nie stosuje).

    Mógłbym wymieniać tak jeszcze długo i dla równowagi napisze że M$ olewa teraz X360 podwzgledem ex'ów, no i płatne multi mi sie też średnio podoba (awaryjnośc pierwszych modeli to wogóle porażka, choć bynajmniej kto miał gwarancje to serwisowali bez problemu).

    Jednak mimo tej super wyższości PS3 i jej 'ukrytych' mocy posiadacze X360 graja w Mass Effect 3 bez problemów:p

    PS: Exy od Sony naprawde powalają jakościa grafiki i grywalnościa...
     
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum