1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Po trzech dniach konsola nie czyta płyt

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez radarm, Grudzień 29, 2012.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. radarm

    radarm Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 29, 2012
    Posty:
    3
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam !! Kupiłem dzieciom na gwiazdkę konsolę Xbox 360 4gb kinekt . Pierwsze trzy dni wszystko chodziło dobrze . Po tym czasie starszy syn zalogował się na Xbox live zaktualizował konsole i zaczął pobierać gry demo np. minecraft i zaczęły się problemy . Po włożeniu nówki płyty z grą tylko odczytywanie a później otwórz napęd . Początkowo pomogła w ustawieniach konfiguracja wstępna , później już nie . Zadzwoniłem do centrum klienta Xbox i pan w serwisie podpowiedział mi abym zrobił czyszczenie pamięci podręcznej , pomogło na dwa dni później syn pobrał demo fify13 nagrał na pendrive i już nic nie pomaga nawet ponowna aktualizacja . Czy możliwe ,że coś w sofcie się porąbało , czy już padł napęd . A jeśli wysyłać sprzęt na serwis to lepiej bezpośrednio do microsoft czy przez sklep . Dzięki za pomoc
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. RuNNerka

    RuNNerka Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 5, 2012
    Posty:
    558
    Polubienia:
    30
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Kraków
    Odp: Po trzech dniach konsola nie czyta płyt

    Idz do sklepu w ktorym kupiles i rzadaj wymiany na nowy.

    Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
     
  4. radarm

    radarm Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 29, 2012
    Posty:
    3
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Już byłem !! Kupowałem w media expert i szybciutko mnie spławili stwierdzając ,że wymianie podlega tylko sprzęt kupowany na odległość !! Ze względu na dzieciaki wolę oddać sprzęt do serwisu i po jakimś czasie mieć go z powrotem , niż barować się jakimiś sieciami handlowymi . Po nowym roku przejdę się do rzecznika praw konsumenta w moim mieście ,do tej pory będę omijał ta sieć szerokim łukiem . Możliwe ,że odpalanie gier z pendrive mogło zablokować konsolę .
     
  5. marstyle

    marstyle Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 3, 2012
    Posty:
    29
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Śląsk
    nie mialo generalnie prawa zablokowac konsoli ;p cos jest nie tak - ja bym sie klocil ze sklepem.
     
  6. tokrzys17

    tokrzys17 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 27, 2011
    Posty:
    73
    Polubienia:
    11
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Jak na odległość. A nie istnieje takie coś jak gwarancja ? Przecież masz kartę. A to jest usterka sprzętu więc podlega gwarancji. Ja bym się kłócił.
     
  7. radarm

    radarm Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 29, 2012
    Posty:
    3
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    No i pan w sklepie zaoferował mi serwis a nie wymianę sprzętu . Swoja droga ten media expert to jakaś porażka na moje pytanie jak długo będzie trwała naprawa poinformowano mnie ,że niema takiej daty jedynie jest 14 dni na rozpatrzenie gwarancji . Pierwszy raz się z czymś takim spotkałem . Jeszcze będę kontaktował się z centralą bo w tym sklepie sami indolenci . Pewnie kierownictwo wymusza na pracownikach spławianie takich klientów .

    Poczytałem troszkę w necie i jest prawo wymiany sprzętu lub zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni tylko przy zakupach przez internet .

    //Edytuj posty zamiast pisać jeden pod drugim
    Upomnienie. Zapraszam do regulaminu
    ~z0nk31
     
  8. z0nk31

    z0nk31 Banned V.I.P Pomocnik Użytkownik Game Master PSforum.pl

    Dołączył:
    Maj 6, 2011
    Posty:
    4925
    Polubienia:
    958
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Łódź
    zadzwoń do MS i dopytuj o szczegóły, jeśli towar jest uszkodzony lub niesprawny nie z Twojej winy i nie jest to uszkodzenie fizyczne wynikające ze złego obchodzenia się z towarem mają obowiązek Ci go wymienić lub oddać pieniądze.
    Idź tam i wydrzyj się na nich, narób rabanu i tyle, jeśli nie minęło 7 dni od daty zakupu to raczej nie podskoczą.
    Powiedz im, że jeśli odmówią Ci przyjęcia towaru na gwarancję to poproś o napisanie na kartce, że 'odmawiamy przyjęcia niesprawnego towaru na gwarancję', niech kierownik podpiszę i leć do typa od praw konsumenckich albo przynajmniej im zagróź :]
     
  9. Ciesiel91

    Ciesiel91 V.I.P V.I.P

    Dołączył:
    Maj 31, 2011
    Posty:
    2221
    Polubienia:
    34
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Miasto:
    Warszawa
    Ustawowo masz 10 dni na oddanie towaru bez podania przyczyny, oczywiście w stanie, który będzie wskazywał na używanie sprzętu jedynie do sprawdzenia. Wiem jak działają takie sieci sklepów i proponowałbym na początek skorzystać z gwarancji. Mają 14 dni na odpowiedź, czy została uznana. Jeśli po takim okresie czasu nie dostaniesz żadnej odpowiedzi, to reklamacja zostaje automatycznie uznana. Ogólnie staraj się załatwić sprawę polubownie, bo jak klient skacze, to sklep specjalnie utrudnia mu życie. Ostatnio kupiłem w sklepie internetowym płytę główną, która nie działała. Odesłałem i zadzwonił do mnie gość mówiąc, że to ja ją zepsułem i kasy nie oddadzą. Napisałem, że sprawa idzie do rzecznika praw konsumenta i nagle zadzwonili z przeprosinami i od razu pieniądze oddali ;) Więc ogólnie takie straszenie, to ostateczność i czasem pomaga. Możesz też wystawić im kilka negatywnych opinii na opineo, albo cokupić. A i przypomniało mi się coś jeszcze. Jak kupowałeś w sklepie stacjonarnym, to wtedy chyba nie masz tych 10 dni na zwrot (dotyczy to towarów kupionych przez neta).
     
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum