1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Podstawy ekonomii według Capcomu

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez Becuś, Lipiec 28, 2010.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. Becuś

    Becuś Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 11, 2008
    Posty:
    286
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    [​IMG]

    Szybsza produkcja gier = więcej wyprodukowanych gier = więcej sprzedanych gier = więcej pieniędzy = szybsza produkcja gier = ...

    Capcom zamierza skrócić czas produkcji swoich gier, obecnie wynoszący około 4 lata, o mniej więcej rok - dwa. Aktualny cykl oznacza 2 duże tytuły rocznie. Ta liczba ma się zwiększyć do 3, 4 produkcji.

    Żeby tego dokonać, Capcom zamierza przekazać produkcje niektórych tytułów firmom zewnętrznym - tak się zresztą już działo i dzieje, na przykład w przypadku Dead Rising 2.

    Więcej Street Fightera? Więcej Mega Mana? Resident Evil? Czemu nie. Z drugiej strony, Capcom najwyraźniej stawia na zyski. Odświeżanie marki co rok to jak do tej pory była domena takich firm jak Activision, EA czy Ubisoft. Wygląda na to, że i twórcy Street Fightera zamierzają dołączyć do tego grona.

    [via Kotaku]

    Tomasz Kutera

    Źródło: Polygamia

    I jak to najczęściej bywa, zapewne najbardziej ucierpimy na tym my, gracze :/
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Prz3mo

    Prz3mo Xbox One Xbox One XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 21, 2010
    Posty:
    767
    Polubienia:
    7
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Kłodzko
    Może wyjść z tego coś dobrego jeżeli na prawdę sie postarają lub spotkają sie ze ścianą. Szybko dojdą do tego, że spadek jakości równa sie ze spadkiem sprzedaży i utratą graczy. Jak ludzie zrażą sie do serii których byli fanami to będą mieli na prawdę lipę.
     
  4. andryush

    andryush Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 29, 2009
    Posty:
    849
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Hajnówka
    Pośpiech = spadek jakości = spadek zainteresowania = mniejsze zyski

    Chyba , ze chcą zrobić tak:

    Większe studio = więcej rąk do pracy = szybsza produkcja gry = dobra jakość + więcej gier na rok

    Ale to z kolei by się nie zgadzało z podstawowym założeniem , czyli mielibyśmy coś takiego:

    Wieksze studio = większe koszta produkcji =/= większe zyski...

    Chyba nic dobrego z tego nie wyjdzie , spójrzcie na dotychczasowy dorobek serii NFS... z roku na rok robiło się co raz gorzej. Chcecie takiego Residenta?
     
  5. Szpaner94

    Szpaner94 Banned

    Dołączył:
    Grudzień 27, 2009
    Posty:
    468
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Modern Warfare (1 i 2), GTA IV czy Diablo II. Te gry robiono ~ 2 lata. Teraz niech mi ktoś powie że S.T.A.L.K.E.R. - Cień Czarnobyla, którego płodzili chyba 7 lat bija na głowę wszystkie w/w tytuły...

    Czas realizacji nie ma znaczenia, ważna jest organizacja pracy i utalentowane studio.
     
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum