1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Podsumowanie konferencji EA: lagi, Simsy i nowe IP

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Sierpień 13, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28173
    Polubienia:
    3226
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Wczoraj był naprawdę gorący dzień w Kolonii. Microsoft i Sony przygotowały mocne konferencje prasowe, na których było mało gadania, a dużo tego co najważniejsze - świeżych gier. Czy w podobnym kierunku poszło EA?
    Na swojej konferencji w trakcie targów E3 2014 EA skupiało się przede wszystkim na pokazywaniu trailerów w konwencji "dzienników dewelopera". Wydawca eksponował zatem proces tworzenia gier, a nie gameplay. Jak konferencja wypadła na gamescom 2014? Zapraszamy do krótkiej relacji poniżej.

    Mocne uderzenie Dragon Age!

    [​IMG]

    Niestety zaczęło się od lagów na live-streamie. Poważnych lagów. Każdy kto próbował śledzić konferencję przez Internet zmagał się przez pierwsze pół godziny z pokazem slajdów na ekranie.

    Na startcie zaserwowano nam więcej Dragon Age: Inquisition. Dowiedzieliśmy się, że drużynie będzie mogło występować maks. 9 osób (co stanowi najwyższą ilość w historii serii). BioWare podkreśliło również, jak ogromne możliwość personalizacji wyglądu bohatera zaoferuje nam edytor postaci ("miliony różnych kombinacji"). Skupiono się też na tworzeniu własnego oręża, który będzie można nazywać.

    Następnie ekipa przerzuciła się do eksploracji otoczenia. Zobaczyliśmy w końcu, jak prezentuje się system zdolności specjalnych oraz magii. Zapowiedziano, że w grze dostępne będzie ok. 200 różnych zaklęć. Nie omieszkano wspomnieć, że kamera taktyczna dostępna będzie również na konsolach, czego nie można było powiedzieć o poprzednich edycjach serii. Generalnie cała prezentacja wypadła bardzo dobrze - BioWare zaprezentowało nie tylko efektowne scenki walk (świetne animacje rozbijania gardy przeciwników), ale również aspekty strategiczne batalii. To musi się udać!

    Na deser BioWare zostawiło informację, że zaliczenie wszystkich questów pobocznych i głównego wątku powinno zabrać nawet 150 godzin.

    Nowe dodatki do Titanfall

    [​IMG]

    Po Dragon Age przyszedł czas na zapowiedzi DLC do Titanfall. Gra dorobi się trzech map multiplayerowych w formie rozszerzenia "IMC Rising". Opublikowano całkiem efektowną zajawkę tego DLC... i tyle.

    Szykujemy się na demo NHL 15

    Następnie na scenie pojawił się Dean Richards z zespołu tworzącego NHL 15. EA ogłosiło, że opublikuje demo rzeczonej gry sportowej już 26 sierpnia na Xbox One i PS4. Ogłoszenie dotyczy całego świata.

    Simsy wracają

    [​IMG]

    Na scenie pojawił się Peter Moore (COO EA), który zapowiedział rychłą premierę Sims 4. Oczywiście chodzi o pecetową produkcję. Następnie zademonstrowano gameplay z tego "symulatora życia". Skupiono się przede wszystkim na ogromnym bogactwie tworzenia twarzy w edytorze postaci. W trakcie tworzenia postaci wybieramy również główne cechy charakteru sima (np. aspiracje sportowe, poczucie humoru). Czy gra pojawi się również na konsolach? Tego niestety (albo "stety";) nadal nie wiemy. Na koniec okazało się, że demo czwartych Simsów jest dostępne aktualnie dla wszystkich zainteresowanych. Premiera pełnej wersji na PC nastąpi już 2 września 2014 r.

    Więcej gały kopanej

    W kolejce po Simsach ustawiła się FIFA World. EA Sports zapowiedziało lepsze SI, lepszą grafikę. Lepsze wszystko - czyli to co zawsze. Ponownie mamy tu do czynienia z tytułem PC i do tego free to play.

    Następnie zademonstrowano krótką zajawkę FIFA 15. Dowiedzieliśmy się m.in., że w grze pojawi się liga turecka, a także liga Barclays Premiere. W grze pojawi się serwis newsowy, dzięki czemu będziemy mogli z jej poziomu dowiadywać się, jak idzie naszym ulubionym drużynom w realu. Jedną z najważniejszych cech nowej FIFY ma być o niebo bardziej realistyczne zachowanie bramkarzy. Wow.


    Nowe IP - Shadow Realms!

    [​IMG]

    Następnie doszło do prezentacji zajawki, którą BioWare kusiło nas przez ostatnie tygodnie (seria live-streamów). Okazuje się, że chodzi o RPG-a, który ma odtworzyć emocje towarzyszące klasycznym sesjom RPG z ołówkiem i kartką w garści. Shadow Realms będzie multiplayerowym RPG-iem z dużym naciskiem na ekspozycję fabuły. Głównym temat fabuły będzie walka z demonicznym lordem i jego hufcami. W trakcie wystąpienia pokazano dużą ilość grafik koncepcyjnych. Gra dostępna będzie tylko na PC.


    Kampania singleplayer w Battlefield: Hardline

    Kto czekał na shooterowe klimaty musiał uzbroić się w sporo cierpliwości, bo dopiero na sam koniec EA przygotowało demonstrację Battlefield: Hardline. Deweloperzy zapewniali, że tytul zapełni mnóstwo replayability - również w kampanii singleplayer. To właśnie na tym aspekcie rozgrywki skupił się wydawca w trakcie konferencji. Co znaleźliśmy w demonstracji gameplayu? Mnóstwo skryptów, taniego efekciarstwa, czyli tego co zwykle. Trzeba jednak oddać deweloperom, że grafika prezentuje się naprawdę nieźle.​


     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. reaper1

    reaper1 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 30, 2013
    Posty:
    103
    Polubienia:
    25
    Punkty za osiągnięcia:
    28
  4. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5433
    Polubienia:
    1699
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    @UP

    IP - Skrót od angielskiego terminu intellectual property, oznaczającego "własność intelektualną". W szerokim znaczeniu IP odnosi się do praw autorskich i majątkowych, patentów oraz zastrzeżonych wzorów przemysłowych związanych z danym produktem.

    W przypadku gier wideo IP najczęściej znajduje się w rękach producenta lub wydawcy, którzy decydują o kierunkach rozwoju marki, w tym sprzedaży praw licencyjnych. Z racji tego, że własność intelektualna może przedstawiać bardzo wysoką wartość ekonomiczną, zdarzają się sytuacje, w których branżowi potentaci wykupują studia deweloperskie w celu przejęcia posiadanych przez nie IP.
     
    1 osoba to lubi.
Wczytywanie...

Poleć forum