1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

"Pół" problemu z podłączeniem do XBL!

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Mar1, Wrzesień 2, 2010.

1. Mar1

Mar1 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam WSZYSTKICH, szukam wszędzie i nic konkretnego nie mogę znaleźć....
    Być moze jestem zielony w tym temacie, ale na kilka sposobów juz próbowałem.
    Pół problemu poniewaz....
    Wszystko u mnie dobrze działa np. World Cup 2010 South Africa, ale inne gry np GOW2 nie.
    Przy wykrywaniu PC nie widzi go...
    Przy łączeniu się z netem dochodzi do końca, lecz wyskakuje komunikat:
    "Mozesz polaczyc sie z usluga Xbox LIVE, lecz biezaca konfiguracja sieciowa moze ograniczać zakres dostępnych elementów. Wybierz opcję Więcej informacji, aby uzyskać opis problemu i wskazówki dotyczące jego rozwiązania."
    Myślę , że to właśnie dlatego w GOW2 nie widzi mi żadnych serwerów :(
    Proszę o pomoc...
    Mam neta z sieci TOYA (kablówka)
    Xbox jest podłączony do PC kablem crossowanym.

Moje ustawienia PC:

IP: 192.168.0.1
    Maska: 255.255.255.0
    brama: 192.168.0.1 (czasami wcale jej nie wyświetla)

Ustawienia Xboxa:

IP: 192.168.0.2
    Maska: 255.255.255.0
    brama: 192.168.0.1

DNS Automatyczny
    192.168.0.1
    0.0.0.0

Spotkał się ktoś z takim problemem ? Proszę o pomoc w jego rozwiązaniu, będę bardzo wdzięczny.

2. Lotnik421 Xbox One

3. pirania36