1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Pomoc dla amatora :)

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez StatHuuck, Lipiec 21, 2015.

1. StatHuuck

StatHuuck Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam, mam taki dylemat ponieważ nie wiem co mam kupić, kompletnie nie znam się na konsolkach ani na PC moja wiedza na ten temat jest bardzo bardzo mała, dlatego zakładam ten temat żeby wysłuchać porady ludzi którzy się na tym znają :) Proszę bardzo o wyrozumiałość i też bardzo zależy mi na waszych radach,sugestiach bo jak wspominałem jestem zielony :) zacznę od początku nigdy nie maiłem żadnej konsoli jedynie PC który zmieniałem 2 razy w życiu ostatni raz jakieś 6 lat temu. Mój PC jest już bardzo stary i myślę że nie będzie to miało sensu jak zacznę się bawić w wymianę karty graficznej itp. Komputer służył mi jedynie do internetu czasem pograłęm w jakieś gry typu smite, dota2, Path of Exile, trove, minecraft. Pogrywam jeszcze w Gta SA i Fifę 12 i ostatnio mam coś takiego że jak pada deszcz,śnieg to PC mi strasznie "laguje" :shoot: wcześniej tego chyba nie było ale mniejsza o to. Wymieniłem wszystkie gry w jakie grałem przez te 6 lat mówię poważnie :dead: Ostanio wychodzi wiele gier, a Ja chciałbym pograć w końcu w jakieś porządne gry typu Wiedźmin 3, Gta 5 i przede wszystkim w gry sportowe, to jest że tak napiszę główny powód UFC, WWE, Fifa 16, NBA itd. Na drugim miejscu są wyścigowe i