1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Pomoc dla blondynki ;-)

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Aneta, Listopad 10, 2012.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. Aneta

Aneta Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Hej chłopcy.
    Z góry uprzedzam ,że jestem prawie zupełnie zielona (jeżeli chodzi o te sprawy :)* ) i specjalnie nie ma mi kto pomóc.
    Kupiłam dla mojej córeczki pod choinkę (już !) konsolę.
    Ona bardzo chciała mieć taką (koleżanka ma , tańczą ...), więc skusiłam się.
    Brat koleżanki powiedział mi ,że można ją przerobić aby czytała wszystkie kopie. Niestety nie jest on zbyt wylewny i nic specjalnego więcej nie powiedział , więc ja chcę go zaskoczyć informacjami. A co !
    W związku z tym mam kilka pytań:
    - Dowiedziałam się ,że konsola musi być wyprodukowana do lipca 2011 - moja jest z 27 czerwca 2011 - będzie dobrze ?
    - Czy jeżeli teraz połączę się z internetem i ściągnę grę (w pakiecie z konsolą mam zdrapkę na download z marketu) , to czy później nie będzie problemu z przerobieniem jej ?
    - Czytałam gdzieś o dwóch sposobach przeróbki. Lt i RGH. Czym one się różnią ? I to jest dla mnie najważniejsza kwestia. Chciałabym oddać do przeróbki konsolę i wiedzieć na czym stoję , aby przerabiający mnie nie kręcił.
    - Czy istnieje duże prawdopodobieństwo uszkodzenia konsoli , czy przeróbka wpływa na żywotność ?
    uff.