1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Pomoc dla kupujacego

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Sekre, Październik 26, 2014.

1. Sekre

Sekre Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam serdecznie

Zwracam się do was z myślą ze mi pomożecie... Chce kupić Xboxa 360 używanego po małych przeróbkach, dodam ze nigdy nie miałem żadnej konsoli wiec jestem zielony. Do rzeczy, chce grac najlepiej z dysku nie bawić się w żadne wypalanie płyt itp. Gra na live mnie nie kreci. Z tego co przeczytałem najlepszym rozwiązaniem jest wybór RGH. Na OLX mam jedna konsole na oku 250gb LT-2.0 + RGH ARCADE czy jest to dobry wybor ? Jak myslicie ?

2. Lotnik421 Xbox One

3. Traffic

Traffic ɹoʇɐɹǝpoW Członek Załogi Moderator XBOX MANIAK Użytkownik

Polubienia:
    62
    Punkty za osiągnięcia:
    28
  4. Sekre

Sekre Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Wiem jak to okreslic tylko zdjecia sa takie ze nie widac nic ;/ chyba ze kupie slima i przerobie na RGH ? Ile kosztuje taka operacja Twoim zdaniem ?

5. ROBI772

ROBI772 RGH Użytkownik

Polubienia:
    606
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    PZL
    Jeśli to Jasper to możesz brać.
    Jakbyś chciał przerobić slima na RGH to ok 100zł

6. Sekre

Sekre Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1