Pomoc dla świeżaka : )

OpenYourEyes

Świeżak
Świeżak
Witam!

Mam problem. Chce sobie kupic Konsolke ale juz przerobiona.
Jestem w tych tematach zielony i nie wiem z jakiego sklepu internetowego kupic X'a.

Jesli ktos kupil przerobionego z jakiegos fajnego sklepiku to prosze w odpowiedziach napisac z jakich.
Z gory THX!

PS:
jak byl podobny Temat to przepraszam.
 

ProEloHajter

Użytkownik
Użytkownik
Ja bym ci radził kupić w mieście ale jak się upierasz to możesz albo na allegro kupić albo w ceneo polukać na sklepiki różne i tam gdzie taniej i najwięcej gwiazdek to kupuj.
 

OpenYourEyes

Świeżak
Świeżak
No tylko w jakims porzadnym sklepie musze go kupic. Zeby grawarncja chociaz na 12 m-cy byla.
Bo w moim miescie raczej takiego nie znajde .
 

Jarek882

Banned
Użytkownik

OpenYourEyes

Świeżak
Świeżak
OK. Zaraz poprawie .
A mam do Was jeszcze 1 pytanko.
Czy Wy macie przerobione konsole i czy gracie przez internet?

@edit
A co to ten Jasper? Juz mowilem ze jestem newbie wiec sie nie dziwcie i nie smiejcie : P
Wyczailem 2 fajne oferty http://www.robson.pl/produkt,8632,xbox_360_premium_hdmi_60_gb.html, http://www.menago.com.pl/xbox-premium-jasper-burnout-paradise-ultimate-trivial-pursuit-xbox-p-3085.html
co myslicie?
Zalezy mi na wersji Premium
 

Jarek882

Banned
Użytkownik
Jasper to najnowsza konsola z plyta glowna wlasnie Jasper ktora sie mniej grzeje i jest mniejsze prawdopodobienstwo RRod.
Granie przez internet na piratach jedynie na ixtreme LT ale predzej czy pozniej bedzie fala i zbanuje konsole wiec wedlug mnie sie nie oplaca grac przez internet na kopiach..

Najlepiej kupowac teraz jaspera poniewaz na falconie jest wieksze ryzyko rrod i wtedy konsola nadaje sie prawie do wyrzucenia a naprawa po rrodzie to koszt ponad 100zł a on i tak kiedys powroci.. Wiec doloz te pare zloty wiecej i graj spokojnie nie martwiac sie o to czy Twoja konsola zostanie uśmiercona:p
 

OpenYourEyes

Świeżak
Świeżak