1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Pomoc w wyborze....

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez ...:::Anarkad:::..., Wrzesień 15, 2012.

1. ...:::Anarkad:::...

...:::Anarkad:::... Pomocnik Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik

Polubienia:
    191
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Na początku zimy planuje zakup laptopa ale już takiego porządnego żeby wystarczył na parę lat :) ale mam problem jak zwykle, nie znam się na procesorach i kartach graficznych... mógłby ktoś podsunąć parę modeli które są teraz dobre ? lepsza zintegrowana czy dedykowana ? oraz na co mam zwracać uwagę ? jaka jest dobra marka laptopów, wiem że dobra jest toshiba, hp i asus ale nie jestem pewien dlatego zwracam się do Was o pomoc :)

2. Lotnik421 Xbox One

3. akir

akir Xbox One Xbox One V.I.P Pomocnik Użytkownik PSforum.pl

Polubienia:
    1065
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Bielsko-Biała
    Integry w wiekszosci to slabe grafiki, nie ma czegos takiego jak dobra firma, sa udane modele jedynie

Wysłane z mojego LG-P500 za pomocą Tapatalk

4. ...:::Anarkad:::...

Polubienia:
    191
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    no to jak byś był taki miło prosił bym o pare takich modeli :D laptop będzie też służył także do diagnostyki samochodowej czyli musi posiadać port com (szeregowy), na allegro szukałem i trochę mało tych laptopów było z tym portem.

5. chewbacca

chewbacca Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    2