1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Pomoc w zakupie Xbox 360

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez maniac047, Listopad 27, 2012.

1. maniac047

maniac047 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o tego typu sprzęt, będzie to moja pierwsza konsola więc mam kilka pytań odnośnie kilku kwestii... Jeśli chodzi o zakup nowej konsoli zastanawiam się nad wersją Slim 4 GB ponieważ jest 200 zł tańsza, czy później był bym w stanie dokupić do niej dysk np. 20 GB i w jakim mógł by być przedziale cenowym (dodam że kupuję konsolą ze względu na zbliżające się GTA V) w inne gry zamierzam grać sporadycznie więc myślę że taki dysk w zupełności by mi wystarczył... a po co przepłacać za 250 GB... Jeśli chodzi o internet (tutaj pytanie dla tych "konsolowych" graczy może wydawać się przygłupie za co przepraszam) jak mogę połączyć mojego Xboxa 360 do internetu ? Mam internet radiowy, czy będę musiał ciągnąć kablem ? I jeśli chodzi o prędkość mojego łącza mam tylko 1 MB/s, gry w multi będą chodzić w miarę dobrze ? To chyba na tyle no i z góry dziękuję za odpowiedzi :)

2. Lotnik421 Xbox One

3. PokerFacowaty

PokerFacowaty Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    31
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Polska