1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Pomocy.Przed kupnem Xbox'a.Pomózcie w pods. sprawach.

Temat na forum 'Konsola' rozpoczęty przez Pavvel, Luty 28, 2009.

1. Pavvel

Pavvel Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Elo wszystkim , jestem tu nowy na tym forum , ponieważ od około 2 tygodni nałogowo :D myślę o kupnie Xbox 360 Premium .
    Kompletnie jestem zielony w sprawach o Xboxach , te wszystkie RRoDy mnie przerażają :p , bo jeśli zakupie Xboxa to chciałbym go nieco .. yhy .. no wiecie , żeby kopie zapasowe działały. Na dużo grach widzę , że mają oznaczenie PAL , bardziej mi się to kojaży z Play'ka , ona ma Pal . Teraz nachodzi pytanie o co chodzi :confused: Jaką mam kupić playke ? DOkłądnie mi pomózcie . Tak samo jak chodzi o te zlącza HDMI również na niektórych Xklockach są , a na nie których nie ma :DD Na razie będę chciał grać na monitorze , to wysatarczy tylko kupić specjalny kabel tak ? Mam LCD 19 Belinea . Proszę nie odsyłać mnie do innych tematów , bo przeleciałem dużo tematów , ale najzwyczajniej nie rozumiem tego waszego "slangu Xboxowego" :DD Na Razie i Pozdro .

2. Lotnik421 Xbox One

3. Kamil24

Kamil24 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    O "ROD"a sie nie martw jak bedziesz dbal o konolse male jest prawdopodobienstwo jego wystapienia.
    Ale konsolka moze sie popsuc jak wszystko inne TV , Komp itp:D