1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

pomocy z grami.

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez mati280597, Maj 12, 2013.

1. mati280597

mati280597 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam, wiem że jest taka mozliwość, że taki post juz istnieje.
    Ale jestem takie zielony...
    Dlatego proszę was o pomoc z grami xgd3 i trickiem mp3.
    Posiadam dasha, przepisze wam go dokłanie:
    D:2.0.162013.0-K:2.0.16203.0(BK:2.0.18880)
    I prosze o dokładne wytłumaczenie mi jak zagrać w grę z xgd3 bez nagrywarki liteon.
    Mam nagrane gry zwykłą nagrywarką np: cod mw3,bf3,assassin revol...

2. Lotnik421 Xbox One

3. Remix27

Remix27 Banned

Polubienia:
    127
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Nie Pamietam
    polecam clonecd. wyznaczasz plik .dvd gry nagrywasz 2.4x i dalejesz do końca płyty sesji po nagraniu trick mp3fix jak chcesz grać z dysku. Jak clone nie nadaje się już to wina nagrywarki płyt.
    edit jakie masz lt? jak masz lt 3.0 tylko skan abgx 360 na ustawieniu autofix level 3

1 osoba to lubi.
  4. mrowa110

mrowa110 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    64
    Punkty za osiągnięcia:
    28