1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

"Pomóż nam chronić Twoje konto" Problem

Temat na forum 'Xbox Live' rozpoczęty przez BuRRRza, Październik 2, 2014.

  1. BuRRRza

    BuRRRza Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 14, 2011
    Posty:
    879
    Polubienia:
    71
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tarnobrzeg
    Witam. O co z tym chodzi ? Chciałem się zalogować na moje konto od Xbox na stronie xbox.com. Jeszcze wczoraj wszystko dobrze chodziło. Teraz przy logowaniu daje mi jakieś pytania o bezpieczeństwo mojego konta itp. "Pomóż nam chronić Twoje konto" Wpisuję tam swój email odsyła mnie na stronę gdzie muszę go drugi raz wpisać w celu potwierdzenia ,że to ja po czym odsyła do strony gdzie trzeba jakiś kod wpisać i piszę "Jeśli adres....jest zgodny z adresem e-mail Twojego konta, wyślemy kod." no i kodu nie ma. Da się to jakoś ominąć ? Czy trzeba czekać na ten kod ? Ile się na niego czeka?
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. loot2014/ban

    loot2014/ban Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 29, 2014
    Posty:
    192
    Polubienia:
    28
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Łódź
    Mam ten sam problem :(
     
  4. LabuddaM

    LabuddaM Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 22, 2014
    Posty:
    19
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Robiłem parę dni temu aktywację Windows 8, dojdzie czekam na kod. Chyba mają z tym jakiś problem
     
  5. miaucoon

    miaucoon Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 24, 2014
    Posty:
    106
    Polubienia:
    10
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Warszawa
    Nie ma żadnego problemu, wczoraj instalowałem Windows 10 i kod otrzymałem po kilku sekundach. Może Wam te kody ładuje do spamu?
     
  6. BuRRRza

    BuRRRza Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 14, 2011
    Posty:
    879
    Polubienia:
    71
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tarnobrzeg
    Mam pocztę na o2.pl. W spamie, w koszu na stronie głównej, w zakładkach nigdzie kodu nie mam. Dodam ,że przed tymi pytaniami, miałem pytanie o potwierdzenie e-mail ale zmieniłem go na ten nowy. Na tamten stary wchodziłem ale żadnego kodu ani żadnej informacji nie ma.. Po zmianie na nowy też żadnej informacji na starym ani na nowym. Dzwonił ktoś do MS ? Czy na X360 będę mógł grać po zmianie e-mail, sprawdzał to ktoś ? Bo jeszcze nie wróciłem z roboty
     
  7. miaucoon

    miaucoon Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 24, 2014
    Posty:
    106
    Polubienia:
    10
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Warszawa
    Zmiana podstawowego maila na koncie MS, przynajmniej w moim wypadku trwała chyba miesiąc. A kody jak wspomniałem przychodzą, tylko że ja mam gmaila.
     
  8. BuRRRza

    BuRRRza Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 14, 2011
    Posty:
    879
    Polubienia:
    71
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tarnobrzeg
    Loguję się na Xbox, wpisuję poprawny e-mail i hasło i wyskakuje komunikat "Przepraszamy, wystąpił problem. Spróbuj ponownie poźniej. Kod: 8015D000"
    Wyczyściłem pamięć podręczną jak na filmikach z yt i też nic. Kiedy ten kod dostanę?
     
  9. BuRRRza

    BuRRRza Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 14, 2011
    Posty:
    879
    Polubienia:
    71
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tarnobrzeg
    Na chwilę się zalogowałem, nie wiem jak to zrobiłem. Skopiowałem DLC do tego samego folderu i pojawiło mi się ,że jestem online. Wbiłem do grupy kolegi, odpaliłem ghosts i mnie wywaliło z xbox live. Oczywiście ten sam komunikat "Dodaj zabezpieczenie Zaloguj się wprowadzając swój e-mail i hasło". I kilka OK po czym pokazuję mi się moje stary e-mail ,który ostatnio zmienilem. Klikam OK i wyskakuje komunikat o błędnym haśle i e-mail. Wpisuję nowy e-mail, przenosi mnie do hasła, wpisują prawidłowe hasło i wywala mnie ten błąd. Czyli wygląda na to ,że e-mail się zmienił tylko jakiś problem jest z MS. A na stronie internetowej xbox.com dalej chce kod ,który miałem otrzymać na e-mail a którego do teraz nie ma. No jakaś komedia żeby nie można sobie było w weekend pograć... Kiedyś też mi się te komunikaty o zabezpieczeniu włączały ale jakoś je omijałem a teraz ciągle to jest :(
    Zmiana e-mail na koncie trwa miesiąc ? To co ja miesiąc nie będę grał kiedy to golda kupiłem nie dawno ?
    Swoją drogą jak się dodzwonić do MS ? Dzwoniłem ale odzywa się jakaś babka i każę mi cyferki klikać na dany komunikat i na końcu odsyła mnie do strony xbox.com bezsens totalny..
     
Wczytywanie...

Poleć forum