1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Pomóżcie lajkowi w wyborze xboxa

Temat na forum 'Sprzęt' rozpoczęty przez yeti6, Styczeń 18, 2009.

1. yeti6

yeti6 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam Wszystkich! Jestem nowy i nie znam się zbytnio na konsolach. Chce jednak zakupić xboxa 360 i mam kilka pytań. Dodam że mam telewizor SONY BRAVIA 46 ten przednajnowszy więc nie jest źle.

No to zaczynamy. Na początku muszę się zdecydować jaką z konsole kupić (jest kilka wersji). Wiem że różnią się dyskiem. Przydało by mi się wejście na HDMI, ale nie koniecznie. Chce kupić konsole używaną, i nie wiem czy to będzie dobry wybór. Musi być przerobiona. Jak najlepiej przerabia się taką konsole? U nas kosztuje to 300zł a więc zdecydowanie za duzo. A może lepiej kupić nie przerobioną i skorzystać z usług allegro z tym flaszem jakimś 1,5? Na co zwrócić uwagę kupując takową konsole? I czy to prawda że takie konsole się szybko sypią, tzn że padają po roku itp. Jeżeli tak to ile koszyuje ich naprawa? jeżeli macie jakieś wskazówki dodatkowe to będe wdzięczny.

2. Lotnik421 Xbox One

3. ghost02

ghost02 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Wrocław | GG 2005759