1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Pomóżcie w wyborze Xboxa

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Flamco, Grudzień 30, 2014.

1. Flamco

Flamco Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Cześć , jestem zielony w sprawy Xboxowe ;d mam do wydania około 500 zł i chciałbym dorwać Xboxa360 ,najlepiej przerobionego ,tak żeby dało się grać z pendrive . I takiego żeby obsługiwał te nowsze gry , nie musi być jakaś śliczna grafika , byleby chodziło w miare płynnie . Czytałem że najmniej awaryjne są Jaspery więc taki by mnie interesował . Znalazłem na olx pare ofert ,która najlepsza ? Proszę o odpowiedź , w końcu po to jest to forum , aby pytać ;]
    http://olx.pl/oferta/xbox-360-zamiana-za-ps3-sprzedaz-CID99-ID7jI6z.html
    http://olx.pl/oferta/konsola-xbox-360-dysk-40-gb-CID99-ID8jZFF.html
    http://olx.pl/oferta/sprzedam-zamienie-CID99-ID6gCnW.html
    http://olx.pl/oferta/sprzedam-xboxa-360-CID99-ID7Qhrw.html
    http://olx.pl/oferta/sprzedam-xboxa-360-CID99-ID800zW.html
    Przepraszam jeśli zły temat ,albo coś jeszcze ale to pierwszy post . Dziękuje z góry za odpowiedź

2. Lotnik421 Xbox One

3. shte-fun

shte-fun Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    48
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Suwałki
    Krótko i na temat. Spację stawiamy po znaku interpunkcyjnym, a nie przed. Musi być on przyklejony swoją lewą stroną do wyrazu.