1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

pomóżcie!!!!!!!!!!!

Temat na forum 'Konsola' rozpoczęty przez macio1120, Styczeń 5, 2009.

  1. macio1120

    macio1120 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2008
    Posty:
    4
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Mam problem mój xbox 360 sie zawiesza . dobra teraz od początku. xbox zaczoł mi sie zawieszać podczas grania i na daszbordzie więc rozkręciłem xboxa (dlatego bo gwarancji nie mam) i poprawiłem mu chłodzenie czyli dałem wiatraki na 12v i dodałem mały wiatraczek nad radiatorem cpu. ale xbox nadal sie zawieszał aż nagle 3 rrod i kod błędu 0102 ale się nie poddałem więc x-clamp zastąpiłem śrubami wymieniłem paste tempo na jakąś tam firmy krzak bo innej nie miałem i odpaliłem działa, ale po 3 godz grania zwiecha i 3 rrod(kod błędu 0020) myślałem że xboxa przez okno wyżuce. ale podjąłem próbę naprawy więc odkręciłem radiator od gpu i przykręciłem odpaliłem i działał ale znowu sie zawiesza i mam tego dosyć. CO ZROBIĆ BY MÓJ XBOX DZIAŁAŁ NORMALNIE BŁAGAM O POMOC BO ZWARIOWAĆ MOŻNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PROSZĘ O POMOC A KASY NIE MAM NA NOWEGO:( i czy danie radiatorów od falcona załatwi sprawe??
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Erno

    Erno V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2007
    Posty:
    602
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Kielce
    OMG rozjebałeś go x-clampem i teraz płacz, trzeba było go wysłać do jakiegoś dobrego serwisu a nie grzebać samemu !

    nie
     
  4. DusiekPL

    DusiekPL Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 1, 2008
    Posty:
    277
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Grójec
    x-clampa się robi dla lepszego chłodzenia a tobie wyskoczył błąd 0102. Jak byś dał Eraser Mod'a to może by to coś pomogło. Błędne założenie x-clampów spowodowało błąd 0020, a to jest spalenie gpu. Także raczej już masz po konosli:eek:. Niestety nic innego ci nie pozostaje jak kupno nowego albo wymiana płyty głównej na nową:confused:.



    Pomogłem -----> Podziękuj;)
     
  5. macio1120

    macio1120 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2008
    Posty:
    4
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    ale mnie tera xbox chodzi tylko sie wiesza i co zrobić żeby sie nie wieszała??
     
  6. pawelkrak

    pawelkrak V.I.P V.I.P

    Dołączył:
    Marzec 26, 2008
    Posty:
    137
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Kraków/Wieliczka
    Gdybys czytał posty na forum, wiedział bys ze nie robi sie zadnych patentów z YOUTUBE itp. Pisałem ze to co jest oryginalne bardzo dobrze sobie radzi. MOja miała 0020 i zyje czytaj post 3ROD. Nie straszcie go o spalonym, rozerwanym GPU.

    Oczyść dokładnie GPU z glutu po starej pascie, zastosuj paste ale to dobra pastę ZALMAN ZM-STG1, ARCTIC SILVER badź SILICON i musi działać. Ważne jest oczyszczenie radiatora i gpu i pożadnie nasmarować rdzeń.
     
  7. papux

    papux Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 17, 2008
    Posty:
    371
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Nie można spalić chipów w XBOXIE gdyż mają one zabezpieczenie termiczne. Nawet bez radiatorów się uruchomią ale nie będą działać. To jak bezpiecznik w instalacji elektrycznej.

    X-calmp musi zostać wykonany poprawnie za pierwszym razem. Im bardziej spłaszczasz kulki tym większe ryzyko szczegulnie że miejsca masz ok 0,5mm między nimi.

    Po pierwsze zakłądasz śruby i dokręcasz aż podkłądki spężynowe się spłąszczą, potem podgrzewasz rdzeń do osiągnięcia temperatury topnienia lutów i w tym momęcie GPU powinien śąść o około 0,3mm. Po tym zabiegu czekasz aż GPU ostygnie ( w żadnym wypadku nie chłodzisz go jakimś powietrzem bo bedziesz miał po konsoli) jak ostygnie zauważysz że podkładki sprężynowe się znów podniosły wiec dokręcasz jes do końca. Właczasz XBOXA oczywiscie działa jeśli to pierwsza naprawa. Po tym zabiegu przyklejasz dookoła gpu pistoletem na wkąłdy klejowe i gotowe.

    Jeśli zrobiłeśz coś żle kosola bedzie ci padac co kilka minut lub godzin. Kolejne dokręcanie srób nic już nie da konsola nadaje sięna śmietnik.
     
  8. macio1120

    macio1120 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2008
    Posty:
    4
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    dobra już jestem skołowany i sam nie wiem co zrobić to powiedzcie mi krok po kroku co zrobić by mój klocek sie nie zawieszał i pochodził trochę więcej niż tydzień
     
  9. papux

    papux Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 17, 2008
    Posty:
    371
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Teraz już nic nie zrobisz. Niepoprawnie wykonałeś X-clampa konsole możesz wyrzucić na śmietnik.
     
  10. macio1120

    macio1120 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2008
    Posty:
    4
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    ale ona działa tylko sie wiesza!!!!!
     
  11. Misiuk

    Misiuk Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 9, 2008
    Posty:
    85
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Stargard Szczeciński
    Czyytaaaj... Nawet jak się wiesza, to ją rozjebałeś
     
  12. papux

    papux Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 17, 2008
    Posty:
    371
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Nie rozumiesz że konsola się nie wiesza??
    Bo najzwyczajniej ma debuger. Programowe zawieszenie jest niemożliwe.
    Jeśli konsola wykona programowy BUG wyskoczy do dasha.
    Zawieszanie jest sprzętową usterką.
     
  13. krisr77

    krisr77 Pomocnik Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 19, 2008
    Posty:
    3274
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Warszawa

    tu sie nie zgodze :)
    wczoraj grajac w tomb raidera underworld wjechalem motorem poza plansze i spadłem w jakas niebieska odchłan i konsola sie zawiesiła :( (btw ta gra ma tyle bugów ze ho ho). wiec softwarowo da sie ja zawiesic.

    Co do kolegi z problemem proponuje oddac konslole do profesjonalnego serwisu moze pomoga (sam juz nic nie grzeb bo bez fachowej wiedzy dobijesz ja do konca)
     
Wczytywanie...

Poleć forum