1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Porównanie techniczne Red Faction: Guerrilla - PC vs. konsole

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez TymonPRO, Wrzesień 11, 2009.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. TymonPRO

    TymonPRO XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 7, 2008
    Posty:
    624
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Nie trzeba sięgać daleko w przeszłość by znaleźć masę porównań pomiędzy konsolowymi, a pecetowymi wersjami tych samych tytułów. Gracze z obu obozów od dawna starają się udowodnić, że edycja przeznaczona na ich ulubiony sprzęt w jakiś sposób przewyższa pozostałe. Czasem jednak z podobnych zestawień można wynieść całkiem pouczające wnioski. Niezależnie od pobudek, dziś na tapetę idzie Red Faction: Guerrilla.

    Trzecia część kultowego Red Faction trafiła na konsole stacjonarne w czerwcu tego roku. Naturalnie pisząc konsole stacjonarne należy mieć na myśli PlayStation 3 i Xboxa 360, gdyż autorzy nie przewidzieli wsparcia dla Nintendo. Tytuł został przyjęty stosunkowo ciepło, jednak pod żadnym względem nie powalał. Poprawna grafika, nie wybijająca się niczym fabuła i kilka przyjemnych godzin stosunkowo trudnej zabawy sklasyfikowało grę jako przeciętną. Mimo tego panowie z THQ zdecydowali, że osławiona marka powinna powrócić do swojej kolebki i już na 15 września szykują nam premierę wersji dedykowanej PC. Z racji tego, że będzie to zwykły port, nie należy się spodziewać istotnych zmian. Czy jednak deweloperzy z Volition Inc. podrasowali w zauważalny sposób blisko czteromiesięczny kod?


    [​IMG]





    Bazując na opiniach serwisu Eurogamer odnosi się wrażenie, że zmiany techniczne nie są zbyt duże, acz można je dostrzec gołym okiem. Do testów użyto konfiguracji składającej się z procesora Core i7 920 taktowanego zegarem 2,66 GHz, 3GB DDR3 pamięci operacyjnej oraz 64-bitowej wersji Windows 7. Uzupełnieniem zestawu były różne modele kart graficznych począwszy od GeForce'a 9600GT, na potężnym GTX 295 skończywszy. Warto również wziąć pod uwagę, że poddana sprawdzianowi gra nie była wersją finalną i w ogólnym rozrachunku może wypaść odrobinę lepiej.

    Testy pokazały, że praktycznie każdy dwurdzeniowy procesor oraz karta odrobinę lepsza od GeForce'a 9800GT wystarczy, by uzyskać lepszy obraz niż na konsolach. Tekstury są znacznie bardziej wyraziste, a animacja zdecydowanie stabilniejsza. Niestety, mimo dysponowania sprzętem z najwyższej półki, nie będziemy w stanie cieszyć się niewyobrażalną liczbą klatek przy topowych opcjach. Najszybsze układy (GTX 295) na bardzo wysokich ustawieniach przy włączonym Ambient Oclusion (tryb nieobecny na konsolach) oraz 1080p mogą wycisnąć z gry maksymalnie 40 fpsów. Co więcej nie jest to stabilna liczba, gdyż momentami potrafi spaść do ledwie 20 klatek. Na pocieszenie warto dodać, że Red Faction: Guerrilla bardzo dobrze spisuje się na starszych piecykach. Wiadomo, że nie należy spodziewać się fajerwerków, jednak tytuł jest w pełni grywalny. Cóż, coś za coś.



    [​IMG]



    Reasumując, deweloperzy do pewnego stopnia wykorzystali potencjał współczesnych komputerów i dołożyli wszelkich starań, by ich produkt spełniał stawiane przez odbiorców wymagania. Mimo tego jeszcze wiele wody w Wiśle upłynie, nim otrzymamy multiplatformowy tytuł, który pod względem technicznym diametralnie odstawi konsolową konkurencję. Pozostaje zrzucić to na barki niesfornych portów. Na marginesie warto dodać, że Red Faction: Guerrilla PC została poszerzona o wszystkie DLC, które w ostatnim czasie zawitały na serwerach Xbox Live i PSN. To już coś, prawda?

    Pełny test techniczny Red Faction: Guerrilla

    Galeria porównawcza różnych wersji Red Faction: Guerrilla

    http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=48210
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. spioszeq

    spioszeq Banned

    Dołączył:
    Sierpień 21, 2009
    Posty:
    107
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Łódź
    Zawsze myślałem ze ps3 miażdży pcty a tu 9800GT już przebija graficznie tego sześciordzeniowego potwora. BTW na tych małych obrazkach to wersja xboxowa ma wyraźniejsze kolory, ale widać w tle niedoczytane jeszcze do końca zbiorniki, a na pcecie ładnie wszystko doczytane, tak mi się przynajmniej wydaje...
     
  4. x-press

    x-press Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 5, 2009
    Posty:
    67
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    9rdzeniowego potwora i na PC mozesz sobie wyregulowac to jak nie w grze to sterownikach ;).
     
  5. spioszeq

    spioszeq Banned

    Dołączył:
    Sierpień 21, 2009
    Posty:
    107
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Łódź
    Konkretnie to ośmiordzeniowego, ale 2 rdzenie sobie leniu****ą ;]
     
  6. x-press

    x-press Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 5, 2009
    Posty:
    67
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Nie :p, Jest 8 rdzeni (1 moze nie dzialac to i tak konsola idzie do sprzedazy <lol> - serio) + 1 do dyspozycji systemu ;) = Razem 9. ;)
     
  7. radas210

    radas210 Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 9, 2009
    Posty:
    132
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    mylicie sie 7 rdzeni i 1 zapasowy gdyby kturys sie zepsul
     
  8. zakrawacz

    zakrawacz Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 25, 2008
    Posty:
    59
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Kraków
    mylicie się jest 7 rdzeni i jeden najprawdopodobniej spaprany. w tych siedmiu jest zarządzający. Dzięki 7 Sony ma wielokrotnie tańsze czipy (wyższy procent kwalifikujących się).
     
  9. FNW

    FNW Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 3, 2009
    Posty:
    82
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Jeden jest odpowiedzialny za ortografię - widocznie w tym przypadku brak jakiegokolwiek ....
     
  10. krisr77

    krisr77 Pomocnik Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 19, 2008
    Posty:
    3274
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Warszawa
    cell w ps3 ma 6 rdzeni dla gier
    8 ma jak wychodzi z fabryki
    1 jest wylaczony zeby nie bylo odrzutów z produkcji
    1 dla systemu

    wiec dla gier zostaje 6 :)
     
  11. KrzQ

    KrzQ Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 6, 2008
    Posty:
    494
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Szczecin,Doncaster
  12. krisr77

    krisr77 Pomocnik Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 19, 2008
    Posty:
    3274
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Warszawa
    problemow nie mamy ale nalezy prostowac gosci jak wypisuja głupoty
     
  13. KrzQ

    KrzQ Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 6, 2008
    Posty:
    494
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Szczecin,Doncaster
    no to fakt zawsze się ktoś znajdzie co nie wie na temat a wypisuje głupoty i wprowadzają innych w błąd
     
  14. CritiCalz

    CritiCalz Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 22, 2009
    Posty:
    216
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Ewidentnie widać, że to forum o Xbox360. Totalnie nic nie wiecie o PS3 ! Od lat wiadomo, że PS3 ma 99 rdzeni + 15 zapasowych.
     
  15. spioszeq

    spioszeq Banned

    Dołączył:
    Sierpień 21, 2009
    Posty:
    107
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Łódź
    Tak dla ciekawości gdyby procek iksa dało by się podłączyć pod pcta to windows by go też widział jako 6 rdzeni ;p dwuwątkowość rządzi ^^
     
  16. vagner

    vagner Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 11, 2008
    Posty:
    410
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Bydgoszcz
    Twój xbox ma 6 rdzeni?? Gratulacje koleś:yeye:
     
  17. krisr77

    krisr77 Pomocnik Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 19, 2008
    Posty:
    3274
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Warszawa
    kazdy ma :) 3 rdzenie po 2 watki :)
     
  18. Kuzarek

    Kuzarek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 4, 2009
    Posty:
    265
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Ostrów wlkp.
    Od dzisiaj xboxforum.pl będzie moim jedynym źródłem wiedzy na temat konsol :D
     
  19. spioszeq

    spioszeq Banned

    Dołączył:
    Sierpień 21, 2009
    Posty:
    107
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Łódź
    Nom podobnie jak core i7(core, core2 i wszystkie proce AMD sa jednowątkowe!) procki widzi jako ośmiordzeniowe ;] jak vagner twój procek nie obsługuje dwuwątkowości to mi bardzo przykro, że Cie microsoft w ch*** zrobił ;p Jak ktoś już kiedyś pisał procek w ps3 i xboksie są podobne, a różnią się podejściem autorów do problemu.
     
  20. L3ST3K

    L3ST3K Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 19, 2009
    Posty:
    33
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Pyrzyce
    Nie ma to jak Off-top, co? A co to tematu to konsole i tak zostaną grubo w tyle za kilka lat. Cieszmy się póki co jest porównywać do gier na PC. A kto wie czemu cienie nie mają AA, wyglądają jak poszarpane gacie pijaczyny.
     
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum