1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Posłuchajcie muzyki z Layers of Fear - autorstwa Arkadiusza Reikowskiego

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Grudzień 22, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28096
    Polubienia:
    3214
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Krakowski zespół Bloober Team, znany dotychczas z takich projektów jak A-Men 2 i Brawl, od jakiegoś czasu pracuje nad Layers of Fear, psychodelicznym horrorem. Gra swoim klimatem może przypominać serię Amnesia, a także inne produkcje, jak Antichamber, Dear Esther czy Gone Home.

    Rozgrywka Layers of Fear opiera się na przemierzaniu kolejnych lokacji domu, zmieniających się pod wpływem wizji artysty. Wszystko w celu odnalezienia odpowiednich składników pozwalających obłąkanemu malarzowi dokończyć pracę nad dziełem swojego życia. Przedstawiona opowieść nie jest liniowa, a jej przebieg poznajemy przez zachodzące na terenie domu zjawiska i odnajdywanie notatek oraz słuchanie wspomnień bohatera.

    Za muzyką do gry stanął Arkadiusz Reikowski, utalentowany polski kompozytor znany między innymi z soundtracku do Kholat. Jako inspirację do napisania muzyki do Layers of Fear jako inspirację nawiązał kompozytor do klasyki komputerowych horrorów, takich jak Fatal Frame czy Silent Hill. Większość muzyki tworzyć będą warstwy ambientowe ukręcone w taki sposób, byśmy nawet przez chwilę nie czuli się bezpiecznie.

    Dzisiaj możecie posłuchać jednego utworu z gry. Jak oceniacie pracę Reikowskiego?



     
Wczytywanie...

Poleć forum