1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Potrzebuję pomocy z Microsoft Points

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez krzysiekrulez, Czerwiec 4, 2011.

1. krzysiekrulez

krzysiekrulez Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Jestem zielony więc proszę o wyrozumiałość. Mam konto, na którym gram sobie online, doładowywuję je gdy skończy się termin ostatniego doładowania, chyba nazywa się Gold. Chcę kupić na Allegro Microsoft Points żeby móc kupić kilka utworów do Guitar Hero, znalazłem aukcję z ww. punktami po niskiej cenie ale na aukcji pisze o jakimś koncie silver (link 800 MICROSOFT POINTS PL WYSYLKA 24/7 FIRMA (1640712746) - Aukcje internetowe Allegro ). Pierwszy raz słysze o jakimś koncie Silver, stąd też moje pytanie, czy kodem, który dostałbym po kupnie na tej aukcji mogę doładować swoje konto i kupić kawałki w Guitar Hero? Z góry thx.

2. Lotnik421 Xbox One

3. Macireks

Macireks Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Rzeszów
    Nie dostajesz kodu tylko konto na którym jest 800 punktów. Po dostaniu email wpisujesz dane konta z poziomu konsoli w ODZYSKAJ TAG GRACZA. Gdy konto się odzyska wybierasz interesujące Cię dodatki. Jak coś nie kumasz to po kupnie dostajesz poradnik

4. krzysiekrulez

krzysiekrulez Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
  5. Macireks