1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Poważny problem z xbox 360 SLIM. PILNE

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Corleon, Luty 12, 2011.

  1. Corleon

    Corleon Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 12, 2011
    Posty:
    22
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam Was drodzy forumowicze

    Od razu zaznaczę, że jest to bardzo pilna sprawa i prosiłbym o w miarę jak najszybsze odpowiedzi za które z góry bardzo dziękuję.
    Dodatkowo jeśli treść mojego zapytania będzie niezgodna z regulaminem to proszę o wyrozumiałość, ale niestety nie znam innego porządnego forum xbox-a

    Otóż mam mały(duży) problem. W czwartek tj. 10.02.2011r. zakupiłem w sklepie Media Exp.(specjalnie nie podaje pełnej nazwy) xbox-a 360 "SLIM" 250GB. Dopiero dzisiaj miałem czas go uruchomić i ku mojemu zdziwieniu okazało się, że dwie części są obarczone małymi lecz dokuczliwymi wadami. Otóż analog od kontrolera(PAD-a) ten po lewej stronie podczas poruszania PISZCZY(dosyć głośno) oraz zasilacz jest mniej więcej dwa razy głośniejszy od samej konsoli(mierzone decybelomierzem).
    I moje pytanie jest następujące. Czy na podstawie tych dwóch rzeczy mam prawo żądać wymiany na inny zestaw xbox-a lub zwrot pieniędzy?
    Jeśli pierwszy sposób się nie uda(w/w) to czy dzwoniąc do Microshitu(trochę mnie zawiodła ich Microsoftowa jakość) mogę liczyć na ewentualną wymianę/wysyłkę tych elementów?

    Będę bardzo wdzięczny za szybkie porady.

    Pozdrawiam
    Corleon
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. piotrek95pl

    piotrek95pl Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 3, 2011
    Posty:
    298
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Wrocław
    Jezeli nic nie "grzebales" w konsoli , nie przerabiales ani nie zerwales plab to marsz do sklepu i reklamuj towar
     
  4. homer_homer

    homer_homer Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 2, 2009
    Posty:
    31
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    RDN
    Tak możesz wymienić sprzęt na nowy lub inny w terminie 14 dni od daty zakupu
     
  5. Wonex

    Wonex Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 6, 2010
    Posty:
    216
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Bydgoszcz
    Tak po pierwsze skąd masz pewność że sklep podany powyżej nie otwierał pudełka. Jeszcze nie słyszałem problemów z takim czymś na przykład w Media Markt / Saturn w Bydgoszczy. Szczerze to następnym razem zakup dobry towar w Media Markt lub Saturn. Tam jest tyle mądrych gości że cię pokierują.
     
  6. piotrek95pl

    piotrek95pl Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 3, 2011
    Posty:
    298
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Wrocław
    sam kupilem w media exp i wszystko jest cacy ;]
    a co do expertow w sklepach to jest zenada, z doświadczenia wiem ze nie warto na nich polegac
     
  7. Wonex

    Wonex Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 6, 2010
    Posty:
    216
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Bydgoszcz
    Szczerze tylko nie studenci / ci to mają pojęcie niejedni = to spoko.
     
  8. Corleon

    Corleon Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 12, 2011
    Posty:
    22
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Co do tego czy sklep otwierał czy nie to nigdy nie będziemy mieli pewności w żadnym sklepie.
    Przy konsoli nic nie robiłem. Jak już powiedziałem w czwartek ją kupiłem, w piątek leżała sobie w pudełeczku, a dzisiaj ją otwarłem i przez 10 minut miałem ją włączoną. Upewniłem się jeszcze parę razu włączając/wyłączając czy nie był to przypadek losowy z tym zasilaczem, lecz za każdym razem zaraz po uruchomieniu zasilacz chodził głośno.

    A pytanie jeszcze jedno. Reklamując towar mam prawo żądać zwrotu pieniędzy? A co jeśli nie będą chcieli mi ich zwrócić tylko zaproponują NAPRAWĘ? Nie uśmiecha mi się czekać miesiąc albo i więcej zanim mi to naprawią:/
    Bo wymiana chyba nie wchodzi w grę bo to było ostatnie(pechowe:/) pudło z x-em...
     
  9. piotrek95pl

    piotrek95pl Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 3, 2011
    Posty:
    298
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Wrocław
    watpie ze dostaniesz kase , no chyba ze powiesz im jasno ze nie interesuje cie naprawa ,ale nie wiem do konca jak to bedzie bo nie mialem nigdy takiej sytuacji
     
  10. -=DEXTER=-

    -=DEXTER=- Pomocnik Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 8, 2008
    Posty:
    7158
    Polubienia:
    552
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Kalisz, Poland
    Masz prawo w ciagu 10 dni oddac towar bez podania przyczyny i dostac zwrot pieniedzy.

    Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
     
  11. Corleon

    Corleon Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 12, 2011
    Posty:
    22
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    DEXTER
    Piszesz to ze 100% pewnością?
    I to prawo obowiązuje też w takich sklepach jak M.E.?
     
  12. Zubitzu2207

    Zubitzu2207 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 26, 2008
    Posty:
    64
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Jest coś takiego. Sam kiedyś z tego skorzystałem jak chciałem wypróbować jakiś sprzęt elektroniczny, ale mi się nie spodobał :)
     
  13. bartoszKSSG

    bartoszKSSG Banned

    Dołączył:
    Kwiecień 17, 2010
    Posty:
    253
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    66-400
    a grzeje Ci sie zasilacz być może gdzies jest zwarcie i piszczy transforamtor, lepiej reklamuj, jak nie to zawsze jest M$
     
  14. Corleon

    Corleon Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 12, 2011
    Posty:
    22
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Czy mi się grzeje...hmmm...ciepły jest, ale chyba w granicach normy. Wydaje mi się, że to wentylator hałasuje, ale w 100% pewny nie jestem
    Dobra. Jutro jadę do sklepu reklamować. Nie interesuje mnie naprawa bo nie po to wydałem ponad 1000zł by po dwóch dniach oddawać go do serwisu, więc jak mi go nie wymienią albo nie zwrócą kasy to rozpętam wojnę!!

    Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Jutro napiszę co udało mi się załatwić. Może kogoś spotka taka sama sytuacja więc może się to komuś przydać:)
     
  15. krisr77

    krisr77 Pomocnik Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 19, 2008
    Posty:
    3274
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Warszawa
    10 dni na zwrot jest tylk oprzy zakupach na odleglosc (np internet)
     
  16. Corleon

    Corleon Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 12, 2011
    Posty:
    22
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    ehhh...czyli mogę liczyć maksymalnie na zamianę lub naprawę? Super...jak już wcześniej pisałem wiem, że nie mają tego samego zestawu w sklepie, mają tylko droższy o 100zł więc mi nie wymienią... Kur...do serwisu oddawać konsole gdy grałem na niej dopiero jakieś 10 minut(w sumie to 5 min bo drugie 5 zajęło instalowanie gry na dysku...)? Masakra...1000zł w błoto wyrzucone...
     
  17. szymek488

    szymek488 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 13, 2010
    Posty:
    100
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Zambrów
    No chyba nie tylko:)

    Nic nie grzebałeś masz wszystko, paragon to masz prawo zareklamować, tak uważam:)
     
  18. Cronos

    Cronos Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 26, 2008
    Posty:
    477
    Polubienia:
    43
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Tczew, Poland
    Niepotrzebnie się boisz, muszą Ci to wymienić, tylko trzeba odpowiednio zagadać-nie pozwolić żeby polecieli w kulki (może to egzemplarz powystawowy i dobrze wiedzą o tym co jest grane). Chociaż przyznam, że dziwny rodzaj uszkodzenia, pierwsze słyszę.
    P.S. Co do jakości - mówcie co chcecie, ale mój Premium (Xenon) z 2006 nadal chodzi:)
     
  19. Zubitzu2207

    Zubitzu2207 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 26, 2008
    Posty:
    64
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    No to cię przebijam, bo mam core. Zwiększone obroty wiatraczka, wymiana pasty i jakoś chodzi, nawet nieźle :p

    Co do zwrotu to jest też w normalnych sklepach.
     
  20. kokakoala

    kokakoala Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 27, 2009
    Posty:
    72
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Wymiana lub zwrot towaru w sklepie stacjonarnym to kwestia indywidualna sklepu, który może ale nie musi. Zmuszone do zwrotu bez podania przyczyny są sklepy internetowe (nie licytacje) i to przy zachowaniu idealnego stanu towaru.
     
  21. Corleon

    Corleon Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 12, 2011
    Posty:
    22
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    dlatego właśnie próbuję jak najwięcej się od Was dowiedzieć by nie zrobili ze mnie frajera w sklepie. Ale jeśli twierdzicie, że muszą mi to wymienić to będę się przy tym upierał. A jak powiedzą, że nie mają jak wymienić bo nie mają innych egzemplarzy to nie wyjdę ze sklepu bez gotówki w ręku. Nie dam im x-a na pewno do serwisu...w końcu po to jest ten termin 7 dni od czasu zakupu by móc w razie czego oddać sprzęt(bo do 7 dni po kupnie trzeba podbić gwarancje-zawsze tak mówią w sklepie;p). A jak mimo wszystko będą się upierali, że nic z tym nie zrobią to każę im osobiście skontaktować się z przedstawicielem Microsoftu^^

    Ale jestem zdenerwowany...zawsze sprzęt kupowałem w komputroniku i nigdy nie było żadnego problemu...
     
Wczytywanie...

Poleć forum