1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Pozycja xbox'a 360

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez dawgrodoburca, Marzec 9, 2010.

  1. dawgrodoburca

    dawgrodoburca Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 13, 2010
    Posty:
    61
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Pułtusk
    Czy jest jakaś różnica gdy xbox stoi pionowo lub poziomo ?
    Czy to wpływa na chłodzenie czy na coś innego?
    Czy jednak nie ma żadnej różnicy?
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. HydeFromT70s

    HydeFromT70s Banned

    Dołączył:
    Styczeń 14, 2009
    Posty:
    43
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    ja tam x'a mam poziomo - wedlug mnie to lepsza dla niego pozycja, gdyz trzyma sie bardziej stabilnie, a w pionie mozesz niechcący zachaczyc czy cus i bedzie bolało.... Po za tym w pionie moze czasem plyte ci porysowac jak wpadnie w wibracje, a w poziomie raczej nie...
     
  4. neCro

    neCro Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 19, 2010
    Posty:
    1061
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Wrocław/ LA
    Nie ma roznicy, poziomo ma slabsze chlodzenie ale jak kolega wyzej napisal stabilniej stoi, pionowi ciezej wklada sie plytki ale wiecej doplywu powietrza ma, u mnie stoi pionowo.
     
  5. Nowis

    Nowis Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 19, 2010
    Posty:
    295
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Jeżeli masz dysk twardy to nie robi bo gierkę instalujesz na dysku i płyta się nie kręci ^^ a jeżeli nie masz to lepiej niech leży ;p
     
  6. misiob

    misiob Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 9, 2010
    Posty:
    349
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Zielona Góra
    Mozesz napisac dlaczego poziomo na slabsze chlodzenie?
    X zaciaga powietrze z lewo boku. Teoretycznie jak stoi na tym boku to ma gorszy przeplyw powietrza.
     
  7. maclogan

    maclogan Banned

    Dołączył:
    Sierpień 16, 2009
    Posty:
    762
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Shiojiri
    Ważne jest żeby konsola miała odpowiedni obieg powietrza i stała stabilnie bez możliwości przewrócenia się , a pozycja pionowa czy pozioma nie ma znaczenia .
     
  8. neCro

    neCro Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 19, 2010
    Posty:
    1061
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Wrocław/ LA
    Po obustronach ma dziury jakbys zauwazyl i jak lezy na jednej ze stron ma mniejszy doplyw powietrza, kiedy zaś stoi ma go z obydwu stron.
     
  9. Jarek882

    Jarek882 Banned

    Dołączył:
    Czerwiec 18, 2009
    Posty:
    398
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Bełchatów
    Gdy lezy poziomo powietrze slabo doplywa pod spod obudowy gdzie znajduje sie procesor i radiatory itd. Pograj troche i sprawdz obudowę od spodu i porównaj z górna częścią. Więc gdy stoi pionowa ma lepsze chlodzenie :)
     
  10. HydeFromT70s

    HydeFromT70s Banned

    Dołączył:
    Styczeń 14, 2009
    Posty:
    43
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    To moze inaczej - jak ktos ma Jaspera to jeden grzyb jak bedzie lezal :p W moim przypadku tak jest, lezy se poziomo i grzeje MNIE czy ON sie zagrzeje czy nie :p
     
  11. misiob

    misiob Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 9, 2010
    Posty:
    349
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Zielona Góra
    I chcesz mi powiedziec ze chlodzenie plastiku powoduje chlodzenie procesora.
    Radiatory sa nad plyta a nie pod plyta i zeby je dobrze schlodzic trzeba doprowadzac powietrze bezposrednio do obudowy a nie pod obudowe.

    Przeciez jak lezy poziomo to lewa strona gdzie sa kratki jest odslonieta i przez nia zaciagane jest powietrze. Z prawej jest dysk i te kratki sa bardziej zabudowane.
     
  12. Jarek882

    Jarek882 Banned

    Dołączył:
    Czerwiec 18, 2009
    Posty:
    398
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Bełchatów
    Chodzi mi o to ze gdy konsola jest polozona poziomo nagrzewa sie spod konsoli i jest bardziej cieply. Ale to tylko takie teorie w praktyce pewnie wychodzi na to samo czy konsola leży czy stoi. :)
     
  13. misiob

    misiob Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 9, 2010
    Posty:
    349
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Zielona Góra
    Mi tez sie tak wydaje. Po prostu moja konsola lezy poziomo i tak zaczalem sie zastanawiac
     
  14. Jarek882

    Jarek882 Banned

    Dołączył:
    Czerwiec 18, 2009
    Posty:
    398
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Bełchatów
    Gdy lezy w poziomie ona nie lezy na samym plastiku obudowy tylko ma lekkie stopki wiec spod jest w powietrzu i jest lekki przeplyw powietrza. :p
     
  15. wujekbill

    wujekbill Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 2, 2009
    Posty:
    117
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Kruszwica
    Gdy konsola leży, żywotność dysku twardego skraca się o ok. 30%. Więc lepiej gdy stoi.
     
  16. SebeekS

    SebeekS Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 16, 2009
    Posty:
    471
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Ostrowiec Świętokrzyski
    Fajnie, a mógłbyś mi powiedzieć z kąd to wywnioskowałeś ? Ankieta jakaś, czy też kupiłek kilka/dziesiąt xboxów i testowałeś ? (Choć pewnie gdzieś to przeczytałeś ;p)
     
  17. dawgrodoburca

    dawgrodoburca Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 13, 2010
    Posty:
    61
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Pułtusk
    No właśnie skąd taki wniosek? Nigdy o tym nie wiedziałem ,jeśli ktos wie o co z tym chodzi to niech się wypowie ,bo szanuję swojego xbox'a ,i chciałbym żeby jak najdłużej mi slużył.
     
  18. 5HOOGUN

    5HOOGUN Banned

    Dołączył:
    Październik 18, 2009
    Posty:
    410
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Krakowiaczek
    Chyba masz jakiegoś innego xboxa, jak stoi to jedna strona jest zatkana, jak leży wszystkie odsłonięte.

    Kiedyś był artykuł pod tytułem "Xbox leżeć" w artykule można było się dowiedzieć że lepiej jest mu na leżąco.
     
  19. Makavel

    Makavel Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 3, 2009
    Posty:
    443
    Polubienia:
    75
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Drawsko Pomorskie
    Postaw go pionowo, wtedy będziesz miał lepsze chłodzenie ;>
     
  20. Davvido

    Davvido Banned

    Dołączył:
    Grudzień 28, 2009
    Posty:
    154
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    I tu i tu ma nogi, więc w czym problem? :D
     
  21. Xbox_Gamer

    Xbox_Gamer Banned

    Dołączył:
    Marzec 10, 2010
    Posty:
    62
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Walnij ją poziomo - jeden grzyb jak leży. Jak masz starszy model i jak ma ci sie przegrzac to i tak i tak ci sie przegrzeje....
     
Wczytywanie...

Poleć forum