1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Prace nad Kingdom Come idą świetnie - strzelanie z łuku lepsze niż w symulatorach?

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Maj 8, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28042
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Po zakończeniu zbiórki na Kickstarterze odrobinę ucichło o Kingdom Come: Deliverance. Gra oczywiście powstaje i najnowszy materiał wideo potwierdza, że autorzy chcą dopracować każdy najmniejszy element niemal do perfekcji! Najnowszy gameplay przedstawia kilka innowacji.

    Istotnym elementem, nad którym Czesi pracowali przed długi czas był system płatności – nie będzie pewnie dla Was zaskoczeniem, że twórcy Kingdom Come: Deliverance nadal szukają inwestorów, którzy zainteresują się ich produkcją. Dodatkowo autorzy pamiętają o odpowiednim nagrodzeniu zainteresowanych ich aukcją na Kickstarterze, dlatego chcieli dopracować ten element.

    Rejestrując się na ich witrynie i wpłacając jednorazową opłatę można otrzymać dostęp do wszystkich informacji o grze oraz swoimi poradami współtworzyć projekt.

    Ekipa pracująca nad tym dziełem ciągle się powiększa – w ostatnim czasie do studia dołączył Honza Zámečník, który doskonale zna się na animacji postaci. Ten element jest teraz dokładnie dopracowywany, tak aby każdy rycerz prezentował się autentycznie.

    Dobrą informacją jest fakt, że autorom udało się uporać ze wszystkimi zaległościami i mają teraz długoterminowe plany dotyczące różnych elementów produkcji.

    Do najnowszym innowacji możemy zaliczyć rozwinięty system łucznictwa, który mógłby zagiąć niejeden symulator tej dyscypliny. Programiści spędzili wiele dni, aby dopracować ten element.

    Jeśli jesteście ciekawi najnowszy efektów prac – zerknijcie na poniższy materiał:



     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Grudzień 24, 2014
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Diabolique

    Diabolique Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 13, 2010
    Posty:
    1675
    Polubienia:
    48
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    zapowiada sie ciekawie.
     
Wczytywanie...

Poleć forum