1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Prawy analog problem

Temat na forum 'Sprzęt' rozpoczęty przez PatrixOK, Marzec 28, 2010.

  1. PatrixOK

    PatrixOK Banned

    Dołączył:
    Sierpień 17, 2009
    Posty:
    653
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Witam! Wczoraj cos stało sie z prawym analogiem... gdy gram np. w MW:2 i gdy chce sie spojrzec w gore lub w dół strasznie wolno to idzie, abym spojrzal sie maksymalnie w gore lub w dół zajmuje to ok. 5 sek. lub wogole nie moge sie spojrzec w dół albo góre(w boki idzie wszystko jak nalezy), otworzylem dzisiaj pada podmuchałem troche do analogu podłączłem pada pod xboxa (pad był bez obudowy) i wszystko działało, po złożeniu go problem nadal wystepuje. Czy to moze byc wina obudowy skoro bez obudowy wszystko działa? Na gwarancji juz mi nie przyjma bo jednego pada juz wymieniałem.

    Prosze o pomoc!
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. livingfear

    livingfear Guest

    Może w grze masz w ustawieniach poprzestawianą czułość na analogu?.
    Poziom szybkości reakcji na góra i dół.
     
  4. PatrixOK

    PatrixOK Banned

    Dołączył:
    Sierpień 17, 2009
    Posty:
    653
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    W grze jest tylko szybkośc czuwania nie ma zadnej opcji gora dół. A zreszta to nie tylko w MW:2 sie tak dzieje, w Bad Company 2, GTA 4 jest to samo. mam jeszcze starego pada w ktorym lewy analog dziala moze da sie jakos przelozyc z teego starego pada do noqwego pada ten analog?
     
  5. magiks33pl

    magiks33pl Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 31, 2009
    Posty:
    139
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
  6. PatrixOK

    PatrixOK Banned

    Dołączył:
    Sierpień 17, 2009
    Posty:
    653
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    No własnie ja w tym starym zepsutym padzie mam ta działajaca "kostke" do analogu, tylko czy da sie ja jakos wyciagnac i włozyc do innego pada? Prosze o szybkie odpowiedzi bo tu niedziela a w Batllefielda nawet minutki :( Odrazu mowie ze moje przyzady to nóż, srubokret itd, i nie mam zadnych lutownic czy jeszcze jakis innych wynalazkow :) Mam jeszcze inne rozwiazanie... mam całe wnetrze od tego starego pada, on jest zepsuty bo kiedys pad sie zakopcił, teraz jak wkładam nawet duracelki to po 5 min juz padaja, czyli robi sie jakies zwarcie... moze na to macie jakies rozwiazanie?
     
  7. bonzo

    bonzo Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 22, 2010
    Posty:
    139
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    legnica
    ja bym sprobowal cos poskladac z tych dwoch padow. a jak Ci nie pojdzie to na allegro od 60 zł masz uzywane oryginalne pady wiec juz lepiej go kupic niz ten zestaw naprawczy, bo nie wiadomo czy porzy naprawie sam czegos bardzioej nie sp*****ysz
     
  8. CouthArmani2010

    CouthArmani2010 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Kwiecień 27, 2010
    Posty:
    3
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Piotrków tryb.
    :)

    Rozbierz pada torxem i pod osłonką analoga zobacz czy nic sie nie poluzowało. :) wydaje mi sie ze cos tam musi byc co odpowiada za jego działanie .
     
  9. KamileQ

    KamileQ Banned

    Dołączył:
    Sierpień 18, 2008
    Posty:
    797
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Wieliczka
    Graj bez obudowy :)
     
  10. mistrzu al capone

    mistrzu al capone Banned

    Dołączył:
    Luty 6, 2010
    Posty:
    93
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    WWA
    moim zdaniem wyczysc wszystko dokładniej zresetuj pad z 3 razy poskladaj skrecajac nie zbyt mocno i zobacz jesli nie pomaga to moze nowy czas kupic ...
    ps
    orginalny pad do x bialy badz czarny
    jaka powinna byc jego cena bo mam zamiar kupic na alegoro a tam pełno podróbek
    patrzałem w turialu z forum ale zwyczaj na aukcjach sa inne foto pokazujące zazwyczaj oryginalny
     
  11. TeRniS

    TeRniS Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 23, 2010
    Posty:
    3
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Mam problem ,mianowicie nie działa mi na padzie w prawym analogu,nie moge wogóle spojżeć w góre i dół,zero reakcji i czy ten analog musi tak latac? kosole mam 2 dzień.Proszę o pomoc.
     
  12. xOsiek

    xOsiek Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Wrzesień 19, 2013
    Posty:
    1
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Zdaje sobie sprawę, że temat jest stary ale mam ten sam problem. Myślę ,że ten filmik pomoże rozwiązać tą sprawę Jak naprawić analoga z pada od xboxa360 zmęczonego grą :) - YouTube
     
Wczytywanie...

Poleć forum