1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Pro evo 2009 v.s. Fifa 09 : video

Temat na forum 'Gry' rozpoczęty przez loudlips, Sierpień 25, 2008.

  1. loudlips

    loudlips Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 4, 2008
    Posty:
    87
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Lubin
    Ponizej zamieszczam link do pierwszego video z gameplayu Pro Evo 2009 oraz kolejnego z Fify 09. to takie male porownanie tych gier na ktore niektorzy z nas niemoga sie doczekac. Ja tu postepow sądząc po gameplayu Pro evo niewidze. troche grafika plynniejsza ale pilkarze nadal biegaja jak pajace. W fifie piekna plynnosc na boisku. niebede sie rozpisywal. sami osądźcie. ja jestem za fifa i wiem ze czesc "9" nalezy do niej ;)

    http://www.gamersyde.com/news_7031_en.html

    Niech bedzie ;)

    Edit//przeo_91, nie pisz postów pod sobą, edytuj stare!
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. przeo_91

    przeo_91 Guest

    Odp: Pro evo 2009 v.s. Fifa 09 : video

    Zdecydowanie Fifa 09... PES jakoś tak sztucznie wygląda ;/
     
  4. seba1415

    seba1415 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 17, 2008
    Posty:
    479
    Polubienia:
    13
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Łódź
    Odp: Pro evo 2009 v.s. Fifa 09 : video

    Oczywiście FIFA na konsole zgniata PES'a już od jakiegoś czasu ale na PC będzie to samo co FIFA08
     
  5. BuLi!

    BuLi! Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 22, 2008
    Posty:
    66
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Odp: Pro evo 2009 v.s. Fifa 09 : video

    No comments... 8)

    Fifa rządzi jak zawsze :p fani PESa niech podziwiają najlepsza symulacje piłki nożnej na konsole ;]
     
  6. konradinho

    konradinho Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 25, 2008
    Posty:
    14
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Odp: Pro evo 2009 v.s. Fifa 09 : video

    Grałem już we wszystkie części Pesa począwszy od PS One idąc do PC. W miarę obiektywnie mogę powiedzieć(patrząc na filmiki), że Fifa w tym roku wygrywa pod każdym względem praktycznie ;)
     
  7. drake91

    drake91 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Kwiecień 13, 2008
    Posty:
    7
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Odp: Pro evo 2009 v.s. Fifa 09 : video

    zgadzam sie fifa 09 rzadzi pod KAZDYM wgledem

    jestem fanem pro ogolnie... ale

    bylem nim kiedy mialem tylko pc i pesy wlasnie na pc
    pol roku temu kupilem x360 i teraz widze jaka jest kolosalna roznica w fifie na ixa i na pc

    tutaj fifa rzadzi
    a fifa 09 bedzie hitem ;D
     
  8. loudlips

    loudlips Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 4, 2008
    Posty:
    87
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Lubin
    Odp: Pro evo 2009 v.s. Fifa 09 : video

    bez kitu pozamiatana czesc juz doczekac sie niemoge. p.s. chlopaki powiedzcie mi tak za nawiasem hehe (tylko sie niesmiac) Jak sie strzela mocno po ziemi ? np z akcji lub karnego. niemialem stycznosci z zadnym poradnikiem nigdy. Pro evo good byee heheeh :p
     
  9. RadekS

    RadekS Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 17, 2008
    Posty:
    11
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Odp: Pro evo 2009 v.s. Fifa 09 : video

    Fifa rządzi 08, 09. Chyba na PES`a nie ma już co liczyć...:(
     
  10. Piki

    Piki Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 19, 2007
    Posty:
    90
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Wrocław
    Odp: Pro evo 2009 v.s. Fifa 09 : video

    Już dobrze, już dobrze, nie podniecajcie się. Wyjdą obie gry to pogadamy. Zauważcie, że dziesięciominutowy gameplay prawdopodobnie nie jest w stanie pokazać, jak bardzo gra jest liniowa, jak często możemy rozgromić przeciwnika tymi samymi akcjami, jak bardzo są one w ogóle zróżnicowane. Może i w PESie zawodnicy poruszają się jak pajace, ale dotychczas także poruszali się raczej przeciętnie, ale tymi pajacami można było pograć dłużej niż w FIFĘ, gdyż PES był bardziej nieprzewidywalny, każda akcja inna, mało liniowości. Nie to co w FIFIE. W PESie 2008 trochę przesadzili z tym randomem, przez co w grę wchodziło też szczęście, jeśli to poprawią - biorę to. W FIFĘ 09 oczywiście też zagram, bo ostatnia edycja w wersji konsolowej zwiastuje koniec kroków w tył i jakiś mały kroczek w przód.
    W każdym razie, nie wybierajcie gry lepszej po kilkuminutowych filmikach... proszę.

    Dobra, teraz możecie mnie zmieszać z błotem i wyzwać od noobów ;)
     
  11. chrisu1982

    chrisu1982 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 29, 2008
    Posty:
    19
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    GDAŃSK
    Odp: Pro evo 2009 v.s. Fifa 09 : video

    oj az przykro na to patrzec, liczylem, ze genialny pes zaliczyl poprostu jedna wtope, co jak co ale od PES 6 fifa nie miala co sie pokazywac, niestety pes 2008 to porazka i widze, ze nastepna czesc moze podzielic jej smutny los
     
  12. Toto

    Toto Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 1, 2008
    Posty:
    39
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Odp: Pro evo 2009 v.s. Fifa 09 : video

    Widzę że potraficie wydać osąd na temat gry po obejrzeniu paru minut gamplaye z niedokończonych gier :/ Dla mnie żałosne co w tu wypisujecie, nie graliście, nie widzieliście na własne oczy a wydajecie osądy, zenuła.

    Graficznie Fifa prezentuje się świetnie zobaczymy co z gameplayem, Pes poprawił grafikę i animacje zawodników wnioskując po filmikach także zobaczymy po premierze gier.
     
  13. hardin

    hardin Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 22, 2008
    Posty:
    132
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Odp: Pro evo 2009 v.s. Fifa 09 : video

    Dla mnie ta wojna jest i tak już przez fife wygrana gram od zawsze pesa raz i tak mi zostało.Trochę jestem ignorantem ale co mi tam.
     
  14. loudlips

    loudlips Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 4, 2008
    Posty:
    87
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Lubin
    Odp: Pro evo 2009 v.s. Fifa 09 : video

    ja sie przesiadlem z pes na fife i pes odstawilem juz w kąt.. EA niemoze popelnic bledu takiego zeby zejsc nizej, wiedza jaki sukces odniesli dzieki 08. Nawet sie niemartwie ze cos pojdzie nietak ;)
     
  15. kepaic

    kepaic Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 21, 2007
    Posty:
    214
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    krk
    Odp: Pro evo 2009 v.s. Fifa 09 : video

    Nie gralem i nie ogladalem zadnej pileczki od czasow ~Fify 2004 albo nawet jakies tam 2000 :) Futbol mnie w ogole nie interesuje, ale ogladajac te filmiki z Fify 2009 stwierdzam ze przez ostatnie ~6 lat postep w animacji dokolan sie ogromny :) Te "ludziki" zajebiscie biegaja, odbieraja pilki itp :) Pomijam grywalnosci itp, ale wyglada to super i nawet chetnie bym zagral ze dwa meczyki :D
     
  16. rymcio1987

    rymcio1987 V.I.P V.I.P

    Dołączył:
    Marzec 16, 2008
    Posty:
    145
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Knurów
    Odp: Pro evo 2009 v.s. Fifa 09 : video

    Dokładnie tak jak napisał "loudlips", EA wie że fifa 08 była dla nich wielkim sukcesem, napewno nie dadzą sobie odebrać takiej przewagi. Jestem pewien że fifa 09 będzie świetna !! poczekajmy na demo które ukaże się 11 września ;)
     
  17. czajnik_killer

    czajnik_killer Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Wrzesień 5, 2008
    Posty:
    2
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Odp: Pro evo 2009 v.s. Fifa 09 : video

    Fifa zdecydowanie z powodu adidas live seson
     
Wczytywanie...

Poleć forum