[Problem] Aktualizacja systemu - zwiecha przy ok. 90%

Pikusiowy

Świeżak
Świeżak
Witam. Mam problem, otóż zakupiłem sobie grę Fifa 14, po czym, gdy próbowałem ją odpalić wyskoczył komunikat, żeby zaktualizować system. No okej, czemu nie? Wszystko idzie gładko, aż do momentu, kiedy owa aktualizacja nie dojdzie do 90%, bo wówczas się zatrzymuje i NIC. Przeczytałem milion poradników, tutoriali i innych pierdół, ale nadal nie wiem co dalej. Usłyszałem tylko, żeby zaktualizować Dasha np. z pena, bo mam strasznie starego, ale również ten sam schemat. ;x Słyszałem o jakimś ściąganiu klucza z napędu, coś tam o oryginalnym Firmware napędu, ale również nie ogarniam. Z tego tylko co udało mi się wyczytać to mój napęd to "Philips LiteOn 16D2S " Jestem TOTALNIE ZIELONY jeśli chodzi o sprawy dotyczące konsol, dlatego prosiłbym, jeśli już znajdzie się ktoś kto mi to wytłumaczy, żeby przedstawić to jak dziecku. ;d Z góry dziękuję i pozdrawiam.
 

Pixel

Pomocnik
Pomocnik
XBOX MANIAK
Użytkownik
Zaktualizuj dasha z pendrive.
Xbox 360 Dashboard / System Update 2.0.16537.0 Download With Avatars
Powinno bez problemu zaktualizować.
Ewentualnie wyczyść pamięć podręczną.
 

Pikusiowy

Świeżak
Świeżak
Trzy małe pytanka:

1) Ile mniej więcej trwa taka aktualizacja?
2) Czy jeśli nadal nie będzie chciało się zaktualizować to mam wyczyścić wówczas tą pamięć podręczną?
3) I czy wyczyszczenie pamięci podręcznej spowoduje, że nie będę mógł grać w gry, w które grałem przed aktualizacją ( np. PES 11 ) ?
 

TheOFF

V.I.P
V.I.P
XBOX MANIAK
Użytkownik
1. To zależy, przeważnie nie trwa to więcej niż 10 minut.
2. Wpierw ją wyczyść ( wchodzisz w ustawienia pamięci, wybierasz twardy dysk i wciskasz Y - jakoś tak ), potem wgraj aktualizacje na pendriva ( jeśli możesz to użyj innego pendriva, nie tego którego używałeś wcześniej ), podczep do konsoli i wgraj.
3. Teorytycznie nie. W praktyce jest troszkę inaczej: wyczyszczenie pamięci cache powoduje usunięcie wszystkich aktualizacji do gier.