1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

problem Assasic Creed 3

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez vexio, Grudzień 21, 2010.

  1. vexio

    vexio Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 21, 2010
    Posty:
    10
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Siema, pobralem dzisiaj sobie kopie zapasowa gry AS:B, wypalam wszystko ok. Po wlozeniu dysku do x'a pokazuje mi sie komunikat o aktualizacji. We wczesniejszych grach bylo to samo, ale wystarczylo kliknac 'tak' a nastepnie 'nie' i gra chodzila. Tutaj niestety tak nie jest, i z tym wiaze sie moje pytanie. Co moge zrobic, zeby gra ruszyla?
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. damianwroc

    damianwroc Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 10, 2008
    Posty:
    365
    Polubienia:
    10
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Jakie masz iXtreme i wersje Dasha?
     
  4. eXtrim

    eXtrim Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 16, 2008
    Posty:
    821
    Polubienia:
    9
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Microsoft wprowadził nowe zabezpieczenia - AP25 i dla tego nie możesz uruchomić gry.

    Musisz zrobić reflash fw na LT+1.1 (najnowszy) i AC:B będzie Ci chodził (jeżeli jest spaczowany).
    Wszystkie gry z AP25 trzeba paczować, żeby działały na LT+.
    Przygotowanie Obrazu ISO do gry na LT+

    Inaczej, jak robiąc flash, nowych gier (z AP25) NIE uruchomisz. (chyba że masz dasha 9199 lub starszego)
     
  5. vexio

    vexio Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 21, 2010
    Posty:
    10
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    iXtreme mam chyba 1.61(?), a dasha NXE czy jakos tak, ale nie wiem ktora wersje, da sie jakos to spradzic?
    Gry zawsze paczuje, mam jakis tam program i plik v14-15.ppf

    Dodam ze Falbe III chodzilo mi bez problemu.
     
  6. damianwroc

    damianwroc Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 10, 2008
    Posty:
    365
    Polubienia:
    10
    Punkty za osiągnięcia:
    18
  7. vexio

    vexio Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 21, 2010
    Posty:
    10
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    pat****e, bo tak zostalem nauczony. Kumpel mial starego iX i wlasnie on musial patchowac, wiec ja tez wolalem patchowac niz zniszczyc 1 plyte.
    w tym problem, ze jak nacisnalem zaaktualizuj w AC:B to nie chcialo sie to zrobic. Zauwazylem ze po tym, wszystko sie zmienilo, tak jakby nowy motywm itd. Tak samo jest przy wlaczaniu konsoli, jest zupelnie inny filmik na poczatku
     
  8. eXtrim

    eXtrim Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 16, 2008
    Posty:
    821
    Polubienia:
    9
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Zostaje Ci tylko LT+


    i nie kasuj obrazu, bo na na pewno ty mówisz o zmianie wave, a ja o paczu pod AP25. Przeczytaj to:
    Przygotowanie Obrazu ISO do gry na LT+

    Napisz jeszcze jaki masz release.
     
  9. vexio

    vexio Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 21, 2010
    Posty:
    10
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Mialem kiedys taki wyglad:
    [​IMG]
    a teraz jest zupelnie inny. Jak naciskam ten srodkowy przycisk na padzie, to tlo tego co wyskoczy jest biale, a zawsze bylo fioletowe.

    dane systemu mam cos takiego:
    [​IMG]
     
  10. eXtrim

    eXtrim Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 16, 2008
    Posty:
    821
    Polubienia:
    9
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Twój dash to 2.0.1888.0 (>9199)

    Masz klucz swojego napędu?
    Jaki release tego AC:B?
     
  11. ZDZISIU222

    ZDZISIU222 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 18, 2010
    Posty:
    431
    Polubienia:
    14
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Tak jak kolega eXtrim powiedział zostaje Ci tylko flash do LT+. Zaktualizowałeś konsole i masz nowego dasha więc metoda 3 dashy nie zadziała
     
  12. vexio

    vexio Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 21, 2010
    Posty:
    10
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    klucz mam, znaczy ziomek mi cos wysylal na maila po przerobce.
    Jezeli chodzi o release to nie wiem, bo kumpel mi dal tylko linki z jakiegos forum
     
  13. eXtrim

    eXtrim Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 16, 2008
    Posty:
    821
    Polubienia:
    9
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    A wiesz jaki masz napęd?
    Samemu mógłbyś sobie zrobić reflash fw na LT+.
    Mając klucz jest to bardzo proste.
    (napisz jaki masz napęd to Ci dam odpowiedni poradnik jak to zrobić).

    Wklej w tym temacie całą nazwę pliku obrazu AC:B (nazwa_pliku.iso), to może uda się rozpoznać release.
     
  14. vexio

    vexio Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 21, 2010
    Posty:
    10
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    wlasnie spojrzalem na nazwe, a tam jest po prostu Assassins.3.PL.iso
    Hmm, pan on przerobki mowil mi, ale zapomnialem, moze liteon czy jakos tak. jak cos to moge sie troche pomeczyc i jakos ja otworzyc. Chyba, ze sa inne sposoby na dowiedzenie sie jaki jest naped. Slyszalem o czyms takim:
    [​IMG]
     
  15. vexio

    vexio Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 21, 2010
    Posty:
    10
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    pamietam, ze mowil, ze w tej konsoli co mam, bardzo latwo jest zrobic przerobke. Bylo to pod koniec maja.

    Ale teraz jak przeczytalem to chyba nie jest to ten liteon. Bo w innym temacie, pisali, ze trzeba miec jakis Lite-OFW.bin. Ja takiego nie mam. Mam 6 roznych, kazdy z koncowka bin:
    -Dummy.bin
    -Identify.bin
    -Inquiry.bin
    -Key.bin
    -oset.bin
    -Serial.bin
     
  16. eXtrim

    eXtrim Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 16, 2008
    Posty:
    821
    Polubienia:
    9
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Spójrz na te tacki i napisz jaki masz napęd.

    Masz AC:B na 99% już spaczowany pod LT+
     
  17. vexio

    vexio Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 21, 2010
    Posty:
    10
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    wlasnie przeczytalem, ze wyszledl jakis nowy patch do tego. Ja robilem to starym jakims.
    Patchowac sie powinno na poczatku? Ja zawsze robilem po abgxie to. Czy nie ma znaczenia?


    [​IMG]
     
  18. eXtrim

    eXtrim Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 16, 2008
    Posty:
    821
    Polubienia:
    9
    Punkty za osiągnięcia:
    18
  19. vexio

    vexio Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 21, 2010
    Posty:
    10
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    dzieki. A co z Fable 3? Sciagnalem i spaczowalem jak zawsze po swojemu i smiga.
     
  20. eXtrim

    eXtrim Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 16, 2008
    Posty:
    821
    Polubienia:
    9
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Jest to pierwsza gra z AP25 i nie ma jeszcze "pełnego" AP25, u jednych działa bez niczego u innych nie...
    Jednak na LT+ ta wersja (niespaczowana) co ją masz na płycie, nie uruchomi się.
     
  21. vexio

    vexio Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 21, 2010
    Posty:
    10
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    a od ktorego pkt mam zaczac z tym refleszowaniem?
     
Wczytywanie...

Poleć forum