Problem - brak dostępu do FSD - jest tylko oryginalne menu.

mar_ko

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Witam.
Dzięki Waszym poradom zdecydowałem się w ubiegłym roku na przeróbkę konsoli.
Wszystko działało aż do teraz.
Po uruchomieniu konsoli włącza się oryginalne Menu - brak jakiegokolwiek dostępu do FSD. Jedynym objawem tego, że konsola była przerobiona jest brak dostępu do XBox Live.
 

-=SETH=-

-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
XBF
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Game Master
Liga XboxForum.pl
Achievement Hunter
PSforum.pl
Na nowo ścieżkę trzeba podać w pliku .ini
 

mar_ko

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Jak to zrobić?
Gdzie jest ten plik, jak mam do niego dojść?
Zaznaczam, że jestem "zielony" w temacie, konsoli nie używam, gra na niej 9-latek.
 

pawelek83

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Wchodzisz w xex menu,klikasz prawy ,,zderzak" na padzie az zobaczysz foldery, pod nimi będzie plik ini. Edytowc mozna go na laptopie
 

mar_ko

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Problem w tym, że nie mam dostępu do owego xex menu.
 

pawelek83

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
jak to? wejdz w dysk pamieci-> wersje demonstracyjne i tam powinno być xex menu no chyba że młody usuną z pamięci
 
Ostatnia edycja:

mar_ko

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Z Poziomu oryginalnego menu widzę tylko pendriva oraz dysk zewnętrzny (na obu są gry i jakieś profile). Nie ma dysku wewnętrznego konsoli.
 

pawelek83

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
dysk wewnetrzny to ten co w konsoli siedzi- wszystko inne podłączone przez usb to dyski zewnętrzne
tam gdzie gry i profile jest folder WERSJE DEMONSTRACYJNE otworz go i powiedz co widzisz?
 

akir

Xbox One
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
Użytkownik
PSforum.pl
Z Poziomu oryginalnego menu widzę tylko pendriva oraz dysk zewnętrzny (na obu są gry i jakieś profile). Nie ma dysku wewnętrznego konsoli.
https://www.dropbox.com/s/nhvpgrjdbaxc6qu/Nowy folder (21).rar?dl=0