1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Problem doboru pada do PC

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez wiexmaaa, Maj 25, 2014.

1. wiexmaaa

wiexmaaa Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Gdańsk
    Siemka,

Jestem w temacie zupełnie zielona, a też nie znalazłam odpowiedzi na moje pytanie... Chciałabym kupić pada na PC dla mojego chłopaka na urodziny. Nie mam konsoli, ale też nie mam przeciwskazań, żeby był do niej kompatybilny :p no i przede wszystkim nie mam zielonego pojęcia jaki byłby najlepszy. Czytałam, że microsofta xbox 360 czarny jest dobry. I tutaj mam kilka pytań:
    - czy do przewodowego potrzebne jest coś jeszcze, jakiś adapter...?
    - czy możecie mi ewentualnie polecić jakąś ofertę bezprzewodowego + akumulator + ladowarka (i zdaje sie, ze tutaj adapter bedzie potrzebny)
    - jeżeli macie jakieś inne godne polecenia pady, to poprosze ;)

Ma kompa na win 8 i z tego co zrozumialam chcialby na padzie pograc w nfs i lego marvel super heroes :D Dziękuję za pomoc, przepraszam za ciemnote :D w razie czego poprosze o linki, gdyby byly jakies tematy z tym zwiazane :)

2. Lotnik421 Xbox One

3. Kanadirka

Kanadirka Świeżak Świeżak

Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Miasto:
    Bytów
    Osobiście do PC polecam oryginalne pady od Xbox 360 wystarczy podłączyć i działają. Bez żadnych zbędnych ustawień, gra się jak na konsoli.