1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Problem po przeróbce z 1.6 na LT+

Temat na forum 'Konsola' rozpoczęty przez Auto, Grudzień 6, 2010.

  1. Auto

    Auto Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 5, 2008
    Posty:
    113
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Białystok
    Witam po przerobieniu napędu stało się coś dziwnego,a mianowicie gdy włożę płytę do napędu i ją zaczyta to gdy odsuwam napęd to płyta w tacce się kręci. Wcześniej tego nie było (na przeróbce 1.6),a po przeróbce na LT+ właśnie jest ten problem. :/

    Czy Pan, który przerabiał coś źle złożył, podłączył ?
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Altres

    Altres V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 23, 2009
    Posty:
    2387
    Polubienia:
    130
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Głuchołazy
    napęd się kręci tragedia , no nie mogę szok płyta się kręci jak to możliwe ?? CZŁOWIEKU JAK NIBY NAPĘD MA CZYTAĆ PŁYTĘ NIE KRĘCĄC JEJ ?? a że przy wysuwaniu się kręci to może to że nie zainstalowałeś płyty na HDD.
     
  4. mai

    mai Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 22, 2009
    Posty:
    72
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    DG
    stary po co sie spieniasz , nie umiesz pomoc to przynajmniej sie nie rzucaj.

    Pozatym jemu chodzi prawdopodobnie o to ze kręci sie na wysuniętej tacce czyli jakby napęd nie zatrzymywał się przed wysunięciem co nie jest normalnym objawem raczej. Nigdy się z czyms takim nie spotkałem osobiscie aczkolwiek nie mam LT+ może każdy tak ma? Ale to sie wypowiedzą inni dla pewnosci.
    A rysują się przez to płyty? Możesz rozkręcić napęd i sprawdzić czy mechanizm działa poprawnie np
     
  5. borysziom

    borysziom Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 3, 2009
    Posty:
    199
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Ja mam tak przy kilku grach nie wiem dlaczego, ale jest to zjawisko bardzo rzadkie. Po prostu czekam aż płytka się wczyta i dopiero wysuwam, spróbuj. :)
     
  6. cyborg95

    cyborg95 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 22, 2010
    Posty:
    533
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Śląsk
    Ja też przerabiałem z 1.6 na LT+ i nigdy mi się tak nie zrobiło na żadnej grze ani na piracie ani na oryginale najlepiej zadzwoni do tego kolesia co ci to przerabiał i powiedz że wcześniej tego nie było raczej nie jest to normalne przy żadnej płycie. Pozdrawiam
     
  7. Auto

    Auto Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 5, 2008
    Posty:
    113
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Białystok
    Działać wszystko działa,ale jest strasznie denerwujące,bo gdy wysuwam tackę to płyta się kręci,a po pewnym czasie pewnie będzie porysowana :/
     
  8. tomciopaluch

    tomciopaluch Banned

    Dołączył:
    Maj 14, 2009
    Posty:
    367
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Bochnia, Poland
    mala strata :) .. to nie oryginal wiec mozesz nagrac na nowo :)

    a tak na powaznie to nigdy nie mialem takiego przypadku ,mialem 1,6 a teraz mam LT+ mialem w sumie 3 xboxy i kazdy mozliwy naped:)
     
  9. cyborg95

    cyborg95 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 22, 2010
    Posty:
    533
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Śląsk
    Dokładnie dzwoń to tego kolesia co ci to robił i powiedz że wcześniej było ok a teraz teki cyrk
     
Wczytywanie...

Poleć forum