1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Problem! Proszę o pomoc!

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez bartek1996, Czerwiec 3, 2013.

1. bartek1996

bartek1996 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Witam dzisiaj kupiłem Xboxa 360 LT 3.0 wersja z HDMI jestem zielony w sprawach X'a i proszę o wyrozumiałość jest taki problem jest to niby LT 3.0 ale pożyczyłem od kumpla sleeping dogs to ejst pod LT 3.0 chyba i nie działa klikam uruchom grę ekran robi się czarny i 2 sekundy i wyświetla się ponownie menu nie wyskakuje żaden komunikat dobra nie działała ta gra to pożyczyłem oryginalnego hitmana nowego i okazało się ze wgl. nie odczytuje gdy włączam zapala się czerwona dioda w prawym dolnym rogu a gdy zresetowałem konsole z włożoną płytką to wyskoczył E 66, na nastepny ogień poszła fifa 12 ( nie oryginalna) tutaj zamiast napisu uruchom grę piszę odtwórz DVD, następnie włożyłem UFC 2009 i uruchomiło się normalnie bez problemu działa i grałem więc czy ktoś odpowie co to może być? Jak mówiłem nie ogarniam nic związanego z Xboxem troche dzisiaj czytałem pisało coś o laserze ale przecież UFC czyta i wszystko okey więc wina nie w laserze chyba proszę o dobrą radę

2. Lotnik421 Xbox One

3. bartek1996

bartek1996 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Rok produkcji 2007.07.17

4. Remix27

Remix27 Banned

Polubienia:
    127
    Punkty za osiągnięcia: