1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Problem XB 360

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Strusio011, Grudzień 15, 2010.

1. Strusio011

Strusio011 Użytkownik Użytkownik Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Płock
    Witam
    Wiem że może się już znalazło to co napisałem gdyż jestem tu nowy i za bardzo nie znam się na tym gdyż Xbox mam od kilku miesięcy kupiony na allegro.
    Proszę o wyrozumiałość i pomoc a mianowicie
    Gdy wkładam do napędu grę: Bf Bd2 (battlefield bad company 2) pokazuje mi że mi na ekranie że odczytywanie po czym pisze Otwórz napęd . Po nagraniu gra chodziła a na następny dzień gdy chciałem w nią pograć Pisało Otwórz napęd. Nieraz mi gra działa jak ma humor.
    A 2 moje pytanie. Gdy gram obojętnie w jakąś grę to rzadko ale zdąża się iż mryga mi ekran na czarny i po chwili wraca ale jest nie wyraźny i tak jest ciągle. Gram na Monitorze podpięty kable vga. Czy to wina Monitora ,kabla ,czy konsoli i jak temu można zaradzić.

2. Lotnik421 Xbox One

3. cheery

cheery Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Ta gierka to oryginał? Jeśli tak to wina napędu. Zawsze płytka może być po prostu porysowana.
    Jeśli pirat to wina płyty (lub nagywarki w której została nagrana).