1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

[Problem] Xbox Live GOLD Subskrypcja - niby jest, a nie ma.

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez goalcha, Luty 21, 2016.

  1. goalcha

    goalcha Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 20, 2016
    Posty:
    8
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Płeć:
    Mężczyzna
    Cześć!
    Mam problem z xbox live gold.
    Miałem do 20.02, dzisiaj chcąc przedłużyć znalazłem opcję darmową na xbox.com

    http://zapodaj.net/91594862a63f7.jpg.html

    Następnie, gdy już wszystko było gotowe na maila przyszedł mi mail, że mam konto LIVE GOLD do 21.03. Wszystko super, ucieszyłem się - odpaliłem fifę i rozegrałem kilka meczy.
    Wyłączyłem xbox'a, po kilku godzinach znów odpaliłem i Live Gold nie działa.
    Wszedłem na stronę microsoftu, by zobaczyć czy nadal mam tę subskrypcję i wychodzi na to, że mam

    http://zapodaj.net/bafdef79c9351.jpg.html

    Co lepsze, stwierdziłem że za darmo to to nie możliwe, więc będzie trzeba kupić.
    Teraz wchodzę znów na xbox.com i chcę zakupić znowu XLG i nie mogę, ponieważ już takowy widnieje na moim koncie.
    Co zrobić?
    Ktoś już coś takiego miał ?:)

    Pozdrawiam
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Sekwenson

    Sekwenson Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 20, 2015
    Posty:
    14
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Płeć:
    Mężczyzna
    mam to samo proszę o pomoc
     
  4. kuleczka91

    kuleczka91 Dziewczyna Dziewczyna Xbox One Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 19, 2014
    Posty:
    3270
    Polubienia:
    1863
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Kobieta
    Pisz na chat do MSa to Ci problem rozwiążą. Już nieraz ludzie pisali, że z tym darmowym są takie cyrki.
     
  5. goalcha

    goalcha Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 20, 2016
    Posty:
    8
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Płeć:
    Mężczyzna
    Dzwoniłem.
    Ja prawdopodobnie miałem ten problem ze względu na to, że migrowałem na stany, a nie uzupełniłem danych na stany zjednoczone i nie łapie mi XLG.
    Wbijasz na : login.live.com
    potem wchodzisz na Profil stanów i uzupełniasz dane.

    Tak mnie dzisiaj Pan z MS'a pokierował. Powiedział, że jeżeli wszystko wpisałem dobrze to akceptacja do 24h, więc dopiero jutro się dowiem, czy to działa.
     
  6. Sekwenson

    Sekwenson Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 20, 2015
    Posty:
    14
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Płeć:
    Mężczyzna
    Także muszę pochwalić infolinie MS. Pan mi wszystko wytłumaczył poprowadził "za rączkę" i już mi wszystko działa.
     
  7. kuleczka91

    kuleczka91 Dziewczyna Dziewczyna Xbox One Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 19, 2014
    Posty:
    3270
    Polubienia:
    1863
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Kobieta
    A ja nie pochwalam w ogóle polskiego supportu, bo nic nie szło załatwić ;) Za to z chatu jestem mega zadowolona, bo tam zawsze mi pomogą i uzyskam to co chcę ;)
     
    krzys1190 lubi to.
  8. goalcha

    goalcha Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 20, 2016
    Posty:
    8
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Płeć:
    Mężczyzna
    A dasz info odnośnie tego co Ci powiedzieli?
    BO to co mi koleś od supportu powiedział niestety nie poszło ...
     
Wczytywanie...

Poleć forum