1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Problem z aktualizacja Dasha z plyty NFS HP

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez ..::Wojtas::.., Grudzień 20, 2010.

  1. ..::Wojtas::..

    ..::Wojtas::.. Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 19, 2010
    Posty:
    14
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Siema!
    Jest pewien problem.
    Nagralem sobie nowego NFSa HP, probuje go wlaczyc no i wyskakuje, ze potrzebuje aktualizacji, no to dalem na ok, zaczelo cos sie instalowac, juz nowy wyglad menu mam, ale gry nie moge dalej odpalic, bo nadal wyskakuje cos, ze potrzebuje aktualizacji, to daje na OK i wywala mi, ze aktualizacja nie moze byc zainstalowana, bo nie mozna plyty odczytac (czy cos takiego) i zebym przetarl plytke szmatka, lub zresetowal xboxa.
    No to juz probowalem przetrzec plytke, probowalem resetowac xboxa i za kazdym razem to samo.
    Teraz tez sie zastanawiam, czy to moze byc przez to, ze nie mam dysku tylko karte pamieci i mialem malo miejsca na niej (71mb) Wyskoczylo, ze potrzebuje cos kolo 170mb i czy dalej instalowac, a ja glupi dalem na tak. No ale teraz niby jest zainstalowane, bo nowy wyglad mam, na karcie zostalo 11mb miejsca wolnego. Juz sam nie wiem.
    Bede wdzieczny jak mi ktos pomoze, bo chcialbym juz dzisiaj pograc :)

    @edit
    Aha, nie piszcie, zebym zaktualizowal z pena/plyty, bo nie mam pena, a co dopiero czystej plyty przy sobie
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. -=DEXTER=-

    -=DEXTER=- Pomocnik Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 8, 2008
    Posty:
    7159
    Polubienia:
    552
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Kalisz, Poland
    update tylko z pena/plyty. wiec lepiej znajdz bo z plyty z gra nie pojdzie.
     
  4. ..::Wojtas::..

    ..::Wojtas::.. Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 19, 2010
    Posty:
    14
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Na 100% nie ma mozliwosci aktualizacji z tej plyty?
    A jakbym zrobil miejsca na karcie, pousuwal wszystkie save, theme itp.?
     
  5. kisiel5577

    kisiel5577 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 5, 2010
    Posty:
    136
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    A masz w ogóle LT+? Bo jak nie to nie odpalisz ; / A przerabiałeś obraz na niższy wave ? Dlatego Ci aktualizacja nie pójdzie. A co za problem kupić czystą płytkę CD?
    Piracić można, ale bez jaj... Coś za coś.
     
  6. ..::Wojtas::..

    ..::Wojtas::.. Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Grudzień 19, 2010
    Posty:
    14
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Kurde, mam hitachi, ktore omija te zabezpieczenia. Obraz przerabialem na wave2.
    Co do czystej plytki, to musialbym 5km targac do najblizszego sklepu, gdzie moge kupic czysta plyte cd.
     
  7. Olocalt

    Olocalt Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Ja tez mam ten problem.
    Mam pytanie. Czy plyta musi byc czysta, czy moze to byc dysk z danymi, ale nie zamknieta sciezka, gdzie moge dograc pliki. W tym przypadku Dasha.
     
  8. poncheck

    poncheck Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 26, 2010
    Posty:
    39
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Ludziska tu mają straszną cierpliwość do powtarzających sie pytań widzę :)
    nie chce się wam dylać po płytki za zeta to sobie kupcie oryginał za 2stówki, w necie można, do domku przyjdzie a i EA sobie zarobi ;)
    yo:)
     
  9. prourug

    prourug Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 28, 2009
    Posty:
    313
    Polubienia:
    16
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Kutno, Poland
    A nie masz w domu żadnego pendriva? Wczoraj tak dokonałem aktualizacji w konsoli i poszło bez problemu. Co do aktualizacji z płyty to nie wiem czy nie musi być dokonana w dvd dl...ale proszę o weryfikacje kogoś kto robił to w ten sposób.
     
  10. BioComp

    BioComp Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 23, 2010
    Posty:
    39
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    A mając JTAG'a? :> Skąd zdobyć nowego Dasha do JTAG, aby bezpowrotnie nie utracić tej przeróbki? (Wiem że po wgraniu aktualizacji od M$ [czyli między innymi tej z płyty NFS HP] zostanie zablokowany XBR - nadpisany oryginalnym Dahsboardem). Jak sobie z tym poradzić? :> Czy być może dla posiadaczy JTAg'a istnieje jakiś inny sposób na uruchomienie tej gry? (np. instalacja bezpośrednio na dysku konsoli poprzez transfer kit lub poprzez FTP) Gra się zainstalowała na dysku, przeszła przez NXE2GOD i zaczęła krzyczeć o aktualizację :/
     
Wczytywanie...

Poleć forum