1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Problem z aktualizacją na freestyle xbrreboot i spalonym napędzie

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Michu107, Kwiecień 26, 2011.

1. Michu107

Michu107 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam, z góry piszę w konsoli mam spalony napęd dlatego posługuje się freestyle Xbrreboot, dokładnie nie wiem nie znam się ;D. Generalnie chodzi o zainstalowanie aktualizacji, wkładam pena z updatem do xboxa, resetuję go. Po włączeniu jest prawidłowy ekran, pyta czy chcę kontynuować aktualizację ale xbox zamarza, nie reaguje w ogóle na Pada ;/

proszę o pomoc bo zagrałbym w tego cholernego Mortala i nowego Crysisa

2. Lotnik421 Xbox One

3. t3rror

t3rror Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    8
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Powinieneś zrobić nowy obraz z freeBOOT-em, a nie aktualizować oficjalnym dashboardem. Po takiej próbie ta konsola jeszcze działa?

4. Michu107

Michu107 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    no działa działa na szczęście ;D możesz napisać do mnie na gg? 4122422 byłbym wdzięczny za wytłumaczenie krok po kroku bo ja na prawdę świeżak w tych sprawach ;/

5. t3rror

t3rror Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    8
    Punkty za osiągnięcia:
    18