1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Problem z czytaniem płyt

Temat na forum 'Problemy' rozpoczęty przez tactlessczak28, Styczeń 24, 2013.

  1. tactlessczak28

    tactlessczak28 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 20, 2011
    Posty:
    132
    Polubienia:
    8
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Zły dział proszę o przeniesienie do iso.


    No to nie wiem od czego zacząć.Przerobiłem sobie konsole lt 3.0 nagraniem sobie forze horizon,dishonerda czy jakoś tak i bo2 (zwykla nagrwarka)po premierze pograłem jakiś miesiąc i w trakcie grania jak byłem w menu gier to słyszałem jakieś zgrzytania w napadzie ale zbytnio się tym nie przejmowalem i otóż po miesiącu grania wkładam bo2 do napędu i cos jest nie tak napęd słychać ze chodzi 5 sekund przestaje i mogę jedynie wysunąć płytę próboje pare razy aż xbox ją widzi próboje włączyć ale nie czyta i to samo z reszta gier.plyty były bardzo porysowane ale ok nagrywam jeszcze raz bo2 i forze plya piękna ale to samo raz czyta a raz nie.No to mowie mam to w ***** i zaczolem grac w oryginalne mw3 gram sobie od tamtego czasu do dziś.Otóż wkładam płytę xbox ją widzi włączam grę płyta się kręci włączam grę na multi gram chwile i płyta sie przestaje kręcić i wyskakuje komunikat żeby przeczyscic płytę szmatka,były takie przerwy jak napęd chodzi i staje Tak sie zastanawiam czy to nie wina lasera ? A i grałem w to oryginalne mw3 jakiś miesiąc tez i płytę mi bardzo porysowł więc nie wiem...Sprawdziłem oryginalna forze 3 i chodzi ale pewnie po miesiącu grania sie płyta tak porysuje ze przestanie..
    Stracilem pare verbatinow ale kupię jeszcze jakieś inne płyty i spróbuje
    Proszę o pomoc i sry za błędy ale pisze z tableta.
    Dzięki.
    Edit Wlozylem do napedu bo 1 i dziala bez problemow a bo 1 to xdg2 tak ? a moze byc tak ze mam starsza przerobke czy cos ? bo dalem jakiemus typkowi z miasta i nie wiem co o tym myslec...A moze zle nagrywam ? ale przeciez przez 1 miesiac gry chodzily a teraz tylko oryginaly i stare bo 1 ktore jest xdg2 a i jescze cos jak nagrywalem gry to nie wybieralem zadnego booktype.Dzieki za przeniesienie
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. ESLORD

    ESLORD V.I.P V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 21, 2011
    Posty:
    4295
    Polubienia:
    759
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Londyn

    Info temat przeniesiony

     
  4. mrowa110

    mrowa110 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 27, 2011
    Posty:
    487
    Polubienia:
    64
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    A gry instalujesz na dysku czy grasz z płyt? Wszystkie gry z zabezpieczeniem CIV męczą laser ponieważ autoryzacja dysku nie odbywa się się tylko raz a kilkakrotnie (to te zgrzyty w napędzie ) oczywiście jak ktoś gra z dysku
    a jak grasz z plyty to laser sie szybko wykancza mi wytrzymal 1.5 roku
     
  5. Remix27

    Remix27 Banned

    Dołączył:
    Luty 13, 2013
    Posty:
    1038
    Polubienia:
    127
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Nie Pamietam
    Ale bzdury. Naped do wymiany bo plyty rysuje. I laser czyta jak chce bo nie gra sie na mega plytach porysowanych bo xbox ma delikatny laser. Porysane orginaly wyslij na regeneracje moze uda sie je odratowac.
     
Wczytywanie...

Poleć forum