1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Problem z dostawcą internetu-czy mogę zerwać umowę bez ponszenia kosztów ?

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez Qbala12, Sierpień 7, 2009.

  1. Qbala12

    Qbala12 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 5, 2008
    Posty:
    43
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Bydgoszcz
    Witam
    Chciałbym zerwać umowę z moim dostawcą usługi mobilnego internetu(PLAY) z racji faktu iż nie wywiązał się ze swoich zobowiązań.Oddałem modem do naprawy gwarancyjnej i nie otrzymałem modemu zastępczego ,ponieważ w całej Bydgoszczy takiego nie posiadali... Modem dostałem nowy po 2 miesiącach(użytkuję go od wczoraj) .Przez te 2 miesiące nie posiadałem modemu i wpadłem na pomysł łączenia się z internetem przez telefon ,który nie mógł w pełni wykorzystać możliwości modemu(modem "osiągał" do 7,2 mb/s ,a telefon obsługiwał prędkość do 480kb/s).Teraz mam pytanie do was na jakie prawa mogę się powoływać ? Czy mam szansę zerwać tą umowę bez ponoszenia żadnych kosztów ? Ponoć serwis musi mnie poinformować w czasie do 30 dni o podjęciu działania z tym modemem. Z góry dzięki za pomoc :)
     
Wczytywanie...

Poleć forum