1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

problem z downloadem assasins creed II

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez sephitorh, Maj 29, 2011.

  1. sephitorh

    sephitorh Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 12, 2011
    Posty:
    104
    Polubienia:
    17
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Płeć:
    Mężczyzna
    Mam taki problem: Kupilem konto z assasins creed II, przenioslem licencje i zaczolem pobierac gre.
    W czasie pobierania sprawdzalem stan i na samym koncu zatrzymalo mi sie na 99% i nie moze dociagnac tego do konca. Po zrestartowaniu konsoli pasek pobierania spadl mi do 83% i nie chce mi pobrac dalej. Obecnie mam okolo 19giga wolnego miejsca na dysku wiec to pewnie nie problem ze brakuje miejsca...
    Chcialbm jeszcze dodac ze ta sytuacja powtarza sie juz drugi raz.
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Rocks

    Rocks Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 20, 2009
    Posty:
    26
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Kielce/Białystok
    Spróbuj po prostu kupić konto z punktami, pobrać AC 2 i po sprawie. Dziwny przypadek, troszkę to wygląda jakby były błędy połączenia z internetem.
     
  4. NuMeR

    NuMeR Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 8, 2010
    Posty:
    96
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Łódź
    Rocks po co dajesz tak bez sensowan odp moze ma jeszce kupic 3 konta z 6k zeby sprawdzic ze blad sie powtarza ! Moim zdaniem problem jest po stronie Microsoftu moze oni maja blad ! Konto jest na polskim czy na USA ? daj znac bo wczoraj moj kolega sciagal na koncie USA i wszystko jest oki
     
  5. termit92

    termit92 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 17, 2010
    Posty:
    198
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Łódź
    Ja mam to samo! Gdy chcę ściągnąć AC II dochodzi do 99% i stoi, nie ściąga się dalej. Próbowałem już 2 razy i ciągle to samo. Prosimy o sensowne odpowiedzi! Ap ropo konta, jest ono na PL Live
     
  6. NuMeR

    NuMeR Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 8, 2010
    Posty:
    96
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Łódź
    Widocznie blad jest na Polskim xbox live bo wczoraj na USA wszystko poszlo OKi napiszcie moze do microsoftu
     
  7. Buloff

    Buloff Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 22, 2011
    Posty:
    41
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    mam taki sam problem z alan wake, dochodzi do 99% i wraca do 70
     
  8. termit92

    termit92 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 17, 2010
    Posty:
    198
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Łódź
    Napisałem już do Microsoftu, czekam na ich odpowiedź, zobaczymy może coś poradzą.
     
Wczytywanie...

Poleć forum