1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Problem z grą jtag podczas kopiowania na dysk.

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez nikolas94, Listopad 4, 2012.

1. nikolas94

nikolas94 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam,
    Jestem dość "zielony" w sprawach z xboxem ponieważ posiadam go rok i jedyne co robiłem to nagrywałem tylko płytki i gralem w gry. Jedank niedawno dałem xboxa do przeróbki (kiedy "wyszła" fifa 13) i mam wgrane RGH i chciałbym z niego skorzystać w pełni np. grając w Assasin's creed 3. Ściągnąłem już gre przerobioną na pliki xex. (48 plików po około 163 MB). Zrobiłęm wszystko zgodnie z tą instrukcją jeśli chodzi o utworzenie odpowiedniego profilu http://www.isodownload.org/xbox360/n...-profiles.html i rzeczywiscie profil juz mam na pendrajvie. Gorzej jesli chodzi o gre.... Tzn. wszystko zrobiłem tak jak jest opisane to we wszelakich instrukcjach na internecie i wszystko sie zgadza, gra jest zapisana na dysku jednak gry chce wejsc w nią żeby skopiować ją na dysk twardy konsoli to konsola niechce jej przeniesc... Co prawda sam zauwazylem ze jest cos nie takj poniewaz gdy odpalam zakladke "gry" na pendrajvie w xboxie to zamiast miniaturki z gry assasin's creed 3 mam jedyne biały wykrzyknik w żółtym kółku a gdy nacisnę A na padzie to ponownie widzę ten wykrzyknik w żółtym kółku i napis "uszkodzony" i gdy ponownie naciskam A aby to właśnie przenieś